البرز

آخرین وضعیت آزادسازی حریم رودخانه کرج-چالوس/اسفندماه نوبت به ویلاهای شخصی و رستوران‌ها می‌رسد

آخرین وضعیت آزادسازی حریم رودخانه کرج-چالوس/اسفندماه نوبت به ویلاهای شخصی و رستوران‌ها می‌رسد

به گزارش یولن از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به روند آزادسازی حریم رودخانه، با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰ هزار مترمربع از حریم رفع تصرف شده است، گفت: همین مقدار نیز از حریم هنوز آزادسازی نشده و در اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در با دستور رییس قوه قضاییه ۴ دستگاه دولتی و حاکمیتی رفع تصرف شده است، اظهار کرد: این قبیل اقدامات در مسیر ۱۶ کیلومتر جاده چالوس از آبگیر بیلقان تا سد کرج صورت گرفته فقط دو دستگاه حاکمیتی در مسیر باقی مانده که رفع تصرف شود.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: اقدامات اولیه تخریب بناهای حریم رودخانه توسط این نهادهای باقیمانده انجام شده است و همچنین اخطاریه نیز صادر شد.

فاضلی هریکندی یادآور شد: اعلام اخطاریه و زمان با هدف جمع آوری مصالح و ابزارآلات قابل استفاده و تخلیه اموال مورد نیاز توسط صاحبان ویلاها است.

وی اضافه کرد: اشخاص حقیقی هم تا پایان ماه فرصت دارند تا در راستای آزادسازی حریم رودخانه اقدام کنند، از ۳۰ بهمن ماه اقدامات در راستای رفع تصرف ویلاهای شخصی و رستوران‌ها انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به شناسایی ۱۰۰ متصرف در اطراف بیلقان، تصریح کرد: تا کیلومتر ۱۶ جاده چالوس ۴۲۳ متصرف حقیقی و حقوقی شناسایی شده است که نهایتا ۲۳ دستگاه حاکمیتی و مابقی مربوط به اشخاص حقیقی هستند.

رییس کل دادگستری استان البرز در پایان اضافه کرد: روند آزادسازی حریم رودخانه کرج-چالوس قابل قبول است و به مرور نسبت به آزادسازی تمامی معابر اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا