کرمانشاه

شاد و گوشی برای دانش‌آموز، اختلاف برای پدر و مادر‌| قاضی کرمانشاهی واسطه آشتی شد

مهدی قنادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در کرمانشاه، اظهار داشت: چندی پیش پرونده‌ای با موضوع شکایت یک زن از شوهرش به یکی از شعب دادیاری دادسرای کرمانشاه ارجاع شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده مشخص شد، زنی از شوهرش به دلیل اینکه او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود شکایت کرده است.

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ادامه داد: طبق اظهارات هر دو طرف دعوا، شوهر این زن برای ادامه تحصیل فرزندشان از طریق فضای مجازی و برنامه شاد، با قرض گرفتن پول از اطرافیان اقدام به تهیه یک گوشی اندروید کرده بود.

وی گفت: در روزهای گذشته زن و دختر کوچک این مرد که برای خرید مایحتاج به بیرون از منزل رفته بودند؛ حین بازگشت در داخل کوچه مورد حمله یک سارق معتاد قرار می‌گیرند که گوشی آن‌ها را به سرقت می‌برد.

وی ادامه داد: تلاش‌های زن و دخترش برای بازپس‌گیری گوشی از سارق معتاد باعث می‌شود تا گوشی را به زمین پرتاب کند که شکستگی شدیدی گوشی را به به‌دنبال دارد.

قنادی یادآور شد: شوهر زن پس از بازگشت به منزل و مشاهده شکستگی گوشی با استیصال از اینکه دیگر نمی‌تواند گوشی جدیدی تهیه کند با همسرش برخوردی تند دارد و اقدام به ضرب و شتم او می‌کند.

وی افزود: در نهایت قاضی کرمانشاهی با مشاهده شرایط این خانواده تلاش و اهتمام خود را برای آشتی دادن زن و شوهر بکار می‌گیرد و بین آن‌ها صلح و سازش ایجاد می‌کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین برای حل مشکل ادامه تحصیل فرزندشان نیز از همکاران دادسرای کرمانشاه کمک مالی می‌گیرد که با این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه بیش از چهار میلیون تومان کمک جمع‌آوری می‌شود و ضمن تهیه یگ گوشی اندروید برای دختر این خانواده، مقداری هم لوازم‌تحریر برایش خریداری می‌کنند.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا