همدان

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در نهاوند/ فعالیت ۱۸۰ گروه جهادی

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در نهاوند/ فعالیت ۱۸۰ گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری یولن از نهاوند، علی مختاری ظهر امروز و در حاشیه مراسم بدرقه گروه‌های جهادی این شهرستان اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته بسیج و به منظور خدمت رسانی به مردم رزمایش فاطمی با حضور ۱۸۰ گروه جهادی در نهاوند آغاز شد.

وی گفت: این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی با شعار «بسیج خدمتگزار مردم است» و رمز «یا زهرا» در راستای خدمت‌رسانی به مردم از امروز شروع شده و بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان این مطلب که بسیج همواره در خدمت انقلاب و مردم بوده است اضافه کرد: امروز در همه عرصه‌ها گروه‌های جهادی بسیج مخلصانه در خدمت مردم شهر و روستاهای نهاوند بوده و هست و این خدمتگزاری به مردم خاص یک دوران نبوده و همواره ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج امسال افزود: هفته بسیج امسال ۲۰۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود که در عرصه خدمت‌رسانی ۱۸۰ گروه جهادی با تعداد ۲ هزار جهادگر در عرصه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی، علمی و آموزشی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.

مختاری گفت: این مرحله از رزمایش که دومین مرحله از رزمایش فاطمی است به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و تا پایان سال نیز مراحل دیگری از این رزمایش اجرا می‌شود.

وی کار جهادی را نیاز امروز کشور عنوان کرد و افزود: کار جهادی باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود و با توجه به هجمه‌های دشمن، نیاز اساسی کشور برای حل این مشکلات کار جهادی است.

قابل ذکر است که در پایان مراسم، جهادگران توسط امام جمعه، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان‌ برای حضور در عرصه‌های مختلف مرد بدرقه قرار گرفتند.

پایان خبر/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا