البرز

تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج شب عید ساوجبلاغ اتخاذ شد

تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج شب عید ساوجبلاغ اتخاذ شد

به گزارش یولن از کرج، محمد مهرور، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، در جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار با تاکید بر نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها در سطح بازار، گفت: باید با تدبیر و ارائه راهکاهای مناسب،عرضه کالاهای ارزان را بصورت عرضه مستقیم محصولات از کارخانه به خانه در سطح شهرستان راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: بایستی از تمامی ظرفیت‌های موجود در بخش صنایع و کشاورزی برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی استفاده شود تا مردم شهرستان و حتی استان البرز از تولیدات این شهرستان با قیمت مناسب بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج و میوه شب عید، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های تخصصی ترتیبی اتخاذ شود تا مایحتاج شب عید تامین شود و از هم اکنون باید اقدام شود تا در این خصوص کمبودی در روزهای پایانی سال احساس نشود و تامین مایحتاج برای مردم به آسانی انجام پذیرد.

مهرور در ادامه به رصد انبارهای شهرستان توسط اداره صمت تاکید کرد و گفت: باید اقلام موجود در انبارهای شهرستان بصورت مستمر و دقیق در سامانه جامع تجارت ثبت و رصد شود تا شاهد احتکار و کمبود در اقلام وکالاهای اساسی نباشیم.

وی بیان کرد رصد و سرکشی به بازار نیاز به نیروهای انسانی متخصص،پیگیروفعال دارد و باید این مهم از سوی ستاد تنظیم بازار تدبیر شود تا از تمامی ظرفیت‌ها وامکانات شهرستان در این خصوص بهره ببریم و بتوانیم سیاست‌های ابلاغی و منویات استاندار را در این حوزه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا