کردستان

ادارات و بانک‌ها مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را سلیقه‌ای اجرا نکنند

ادارات و بانک‌ها مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را سلیقه‌ای اجرا نکنند

به گزارش خبرگزاری یولن از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مختص مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بیجار، اظهار کرد: بر اساس وعده‌های گذشته مقرر شد در این کارگروه به تدریج مشکلات ویژه هر شهرستان جداگانه مورد بررسی قرار گیرد و امروز نخستین جلسه استانی ویژه بیجار تشکیل شد.

استاندار کردستان تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها انتظار داریم در اجرای مصوبات  سلیقه‌ای برخورد نشود و مصوبات جلسات عیناً اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بیجار ظرفیت‌های زیادی دارد می‌تواند قطب انواع تولیدات و به ویژه محصولات دانش‌بنیان باشد، اظهار کرد: ایجاد شهرک شماره ۲ بیجار بر اساس مطالعات در دستور کار قرار داده شود.

فرماندار شهرستان بیجار نیز در این جلسه اظهار کرد: تاکنون ۶۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اجرایی شده و تا جایی که توانستیم مشکلات پرونده‌های مطرح شده در این جلسات را برطرف کرده‌ایم.

قاسمی بیان کرد: توسعه شهرک صنعتی مطالبه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان این شهرستان است و  احداث شهرک صنعتی شماره ۲ هم نیاز این شهرستان است.

وی با بیان اینکه عملکرد خوشه فرش استان در بیجار قابل قبول نیست، یادآور شد: این خوشه در بیجار کاری انجام نداده است و درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۲


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا