هرمزگان

تغییرات قوانین، مهم‌ترین چالش سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد

به گزارش یولن از کیش، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی کیش، توسعه و پیشرفت ایران را واژه‌ مشترکی بین حاکمیت و فعالان اقتصادی دانست و اظهار داشت: گرچه فعالان اقتصادی می‌توانند در گوشه‌ای از جهان، با شرایط بهتری زندگی کنند اما اهداف توسعه‌‌ای ایران به‌عنوان دغدغه‌ای بزرگ موجب پایبندی آنها و مانع ترک وطن می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت رونمایی از سامانه شفافیت، مدیریت سعید محمد را مدیریتی هوشمند عنوان کرد و گفت: این سامانه می‌تواند نخستین گام از حکمرانی هوشمند و گستردگی اطلاعات باشد و سایر مناطق نیز باید این امر را مد نظر قرار دهند.

استاندار هرمزگان تغییرات قوانین طی گذشت سالها را مانع دیگری برای سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: قانون‌گذاری‌های پی‌درپی مغایر اخلاق دینی و وفای به عهد است در صورتی که امنیت در سایه پایداری قوانین شکل می گیرد. امید دارم مزیت‌های هر منطقه در جهت صدور مجوزها به خوبی در نظر گرفته و بهبود محیط کسب و کار را موجب شود.

دوستی با اشاره به ماموریت‌های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی یادآور شد: بخش تولید در این مناطق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده اما لازم است برای توسعه پایدار و متوازن بخش های دیگر از جمله خدمات نیز از حمایت‌های مختلف دستگاه ها و نهادها برخوردار باشند.

وی، آمادگی استانداری هرمزگان در کنار دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران را در این نشست اعلام کرد.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا