خوزستان

سلامت مردم خط قرمز مجموعه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز است

سلامت مردم خط قرمز مجموعه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز است

به گزارش یولن: دکتر میثم معزی با بیان اینکه سلامت مردم و نحوه صحیح درمان آنان خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی اهواز است، اظهار داشت: معاونت درمان این دانشگاه در سال گذشته بیش از ۷۰ مجموعه مداخله گر و ایضا متخلف در امور درمان را پلمپ کرده و این حرکتی است که پر قدرت و با نگاه تیزبینانه مجموعه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه خواهد داشت.

وی در همین خصوص گفت: از کلیه واحد های نظارتی دیگر شهرستان های تابعه می خواهیم که هیچ مماشاتی با افراد متخلف نداشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: معاونت درمان و مجموعه نظارتی با تمام توان پای کار خواهد بود و از مردم هم می‌خواهیم که با معاونت درمان نهایت همکاری را داشته باشند و تحت هیچ شرایطی به مراکز متخلف و مداخله گر در امور پزشکی مراجعه ننمایند و اگر تخلفی برای آنان مشخص شد، حتما شکایات خود را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند .

دکتر معزی در خصوص تشخیص مراکز و افراد متخلف شاخص هایی را معرفی نمود و تاکید کرد: حتما پروانه طبابت داشته باشند و به تاریخ صدور و انقضای آن توجه بفرمایید، مراکز درمانی حتما باید تابلوی مشخص و در معرض دید داشته باشند، نام افراد را در سامانه نظام پزشکی جست و جو نمایید که هویت افراد محرز شود که آیا واقعا پزشک هستند یا نیستند و مردم از مراجعه به افراد غیر متخصص و فاقد صلاحیت و غیر پزشک خودداری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خاتمه گفت: بدون شک سرنوشت همه مجموعه های بدون مجوز و بدون پروانه های قانونی که در امور درمانی دخالت کنند پس از اخطاریه ها و تذکرات مقتضی ، همین(پلمپ)خواهد بود ، چرا که سلامت مردم و نحوه صحیح درمان آنان خط قرمز مجموعه معاونت درمان است .

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا