البرز

دولت عدالت توزیع امکانات و خدمات را در فردیس رعایت کند

دولت عدالت توزیع امکانات و خدمات را در فردیس رعایت کند

به گزارش یولن از کرج، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور وزیر بهداشت عصر امروز در سالن پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد؛ با اشاره به مشکلات حوزه درمان در شهرستان، بیان کرد: تکمیل بیمارستان فردیس مهمترین خواسته مردم و اصلی ترین اولویت فردیس است که حضور وزیر بخدلشت در این شهرستان نشان می دهد که دولت مردمی صدای مردم را شنیده است.

وی افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی دولت انقلابی و مردمی است که برای به اهتزاز درآوردن پرچم ولایت تلاش می‌کند. پیش از آغاز دولت مردمی آمار کرونا در حال ۴ رقمی شدن بود و دولت وقت، واردات واکسن را به امضای قرارداد «اف ای تی اف» منوط کرده بود. در حالیکه تلاش این دولت در واردات واکسن و کنترل کرونا خلاف آن را نشان داد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارهای دولت ایجاد رضایت مردمی است؛ گفت: مردم پایه و ستون حکومت هستند. حضور مردم در جمهوری اسلامی حضور نمایشی نیست و ما باید با عملکرد درست مردم را در صحنه نگه داریم. یکی از مواردی که مردم را از صحنه به در می کند تخلفات اداری است. دولت برای اینکه به اهدافش برسد به تخلفات رسیدگی کند. عدم تکریم ارباب رجوع مردم را عصبانی می‌کند.

امام جمعه فردیس خاطر نشان کرد: توقع داریم دولت انقلابی به عدالت توزیعی توجه کند. شعار دولت عدالت است اما عدالتی که ما مطالبه می‌کنیم عدالت توزیعی است یعنی عدالت در توزیع فرصت ها، امکانات و خدمات رعایت شود. عدالت در استان البرز و به ویژه شهرستان فردیس رعایت نشده و در توزیع بیشتر سرانه‌ها، امکانات و خدمات در ردیف آخر کشور قرار ‌داریم.

وی با بیان اینکه بی تدبیری‌ها در دولت گذشته مردم را مایوس کرد، گفت: بیمارستان این شهر پس از دو دولت هنوز به مرحله افتتاح نرسیده، مردم را واقعا ناراحت کرده است. امیدواریم دولت مردمی با تلاش مثبت بتواند نسبت به تکمیل و افتتاح بیمارستان اقدام کند. 

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: سرانه بسیار کم و ناعادلانه فردیس در حوزه فرهنگی، دینی، اداری، تفریحی، درمانی و …با جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهرستان متناسب نیست و در هیچ حوزه ای سرانه مناسب نداریم. در این شهرستان پرجمعیت تنها ۵۰ مسجد وجود دار که با میزان جمعیت متناسب نیست.  

وی با بیان اینکه توقع داریم دولت مردمی درست عمل کند؛ تاکید کرد: دولت مردمی در انتخاب کارگزاران شایسته دقت کند. اگر دولت می خواهد انقلابی عمل کند نه تنها راس مدیران بلکه کارگزاران میانی و بدنه دولت رصد شوند و کارگزاران ناکارآمد کنارگذاشته شوند.

امام جمعه فردیس گفت: عملکرد دولت مردمی و انتخاب کارگزاران مناسب نشان داده علیرغم جنگ تبلیغاتی دولت مردمی در خدگت به مردم و امید آفرینی در جامعه موفق خواهد بود.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا