استاندار یزد: رویکرد خبر خوب در خبرگزاری فارس از ویژگی های پیشبرنده این رسانه است

مهران فاطمی، استاندار یزد صبح امروز با حضور در دفتر یولن از نزدیک با فعالیت رسانهای این نمایندگی آشنا شد و در گفتوگویی صمیمی، فارس را رسانهای در تراز انقلاب دانست و اظهار کرد: سرعت، دقت و صداقت سه ویژگی محتوای رسانهای یولن است که آن را به مرجعی امین تبدیل کرده است.
وی افزود: نگاه نوآورانه و تلاش مضاعف برای گرهگشایی از کار مردم مهمترین ویژگی رسانه انقلابی است که به خوبی این مهم در فعالیتهای یولن مشاهده میشود.
استاندار یزد در ادامه با اشاره به اهمیت شعار یولن، روشن شدن حقیقت و شفافسازی در امور را از دیگر مهمترین رسالتهای جدی اصحاب رسانه برای توسعه همه جانبه کشور و پیشبرد اهداف دانست و گفت: پاسداری از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی در گرو همافزایی تمام عناصر اجرایی، مدیریتی و نظارتی در کشور است و نقش رسانههای در این حوزه اجتناب ناپذیر است.
فاطمی با بیان اینکه نقش رسانهها در پیشرفت کشور حائز اهمیت است، تصریح کرد: حمایت از اصحاب رسانه باید در اولویت جدی مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد تا بهتر و بیشتر بتوانند رسالت خود را انجام دهند.
وی تدوین نقشه راه حمایت از رسانههای استان را ضروری دانست و بیان کرد: هم افزایی رسانهای ابزاری موثر برای تبیین افکار عمومی و سوق دادن جامعه به سمت تعالی بیش از پیش است.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خشکسالی استان و ضرورت بیان چالشهای این حوزه، تأکید کرد: رسانه ها باید بیش از پیش به بحث دغدغه های مردم استان یزد در حوزه بیآبی بپردازند.
فاطمی بیان واقعیتها و شرایط موجود یزد در بحث خشکسالی را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون آن طور که باید وضعیت بیآبی یزد بیان و تبیین نشده است.
وی با بیان اینکه از رسانهها انتظار داریم از بیانصافی و دروغ پرهیز کنند، گفت: سقف پرواز رسانهها بالاتر از مدیران است و این ظرفیت باید به خوبی و به موقع در اختیار توسعه همه جانبه قرار گیرد.
استاندار یزد با اشاره به این موضوع که متأسفانه نقش رسانه در سند آمایش استان دیده نشده است ،خاطرنشان کرد: اصلاح این سند و تدوین نقش اصحاب رسانه در بخش های مختلف سند آمایش استان یزد ضروری است.
فاطمی یکی از عوامل تأثیرگذار در محرومیت برخی مناطق استان را نبود رسانه و معرفی نشدن آن به استان و کشور دانست و بیان کرد: این مهم باید در اولویت اجرایی مسئولان و اصحاب رسانه قرار گیرد.
وی رویکرد خبر خوب در یولن را از دیگر ویژگیهای این رسانه عنوان کرد و گفت: رسانه ها نباید توقفگاه باشند، بلکه میتوانند با تهیه محتوای پیشبرنده و امیدآفرین قدرتی مضاعف برای مدیران در توسعه راهبردهای تدوین شوند.
انتهای پیام/چ