سلامت

مقدمات انجام اعمال جراحی فوق تخصصی زانو در بیمارستان طالقانی کرمانشاه فراهم شد

مقدمات انجام اعمال جراحی فوق تخصصی زانو در بیمارستان طالقانی کرمانشاه فراهم شد

دکتر «مهرداد سیفی» روز شنبه به یولن افزود: در مرکز آیت الله طالقانی (ره) به عنوان مرکز تخصصی تروما در غرب کشور، ماهانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ عمل جراحی ارتوپدی انجام می شود که نقش بسزایی در سامان دهی بیماران ترومایی دارد.

وی اظهار داشت: گروه ارتوپدی این مرکز از ۶ متخصص، یک فلوشیپ زانو و یک فلوشیپ دست تشکیل شده است.

به گفته وی، هم اکنون اعمال ارتوپدی متنوعی از جمله جراحی های شکستگی و دررفتگی استخوانی و لگن، تعویض مفصل لگن و زانو در بیمارستان طالقانی انجام می شود.

دکتر سیفی گفت: در نیمه اول سال جاری، ۱۳۵ عمل تعویض مفصل لگن و ۶ تعویض مفصل زانو انجام شده که همه اعمال با تعرفه اعلام شده توسط وزارت بهداشت انجام شده که کمک شایانی به کاهش بار هزینه های افراد نیازمند بوده است.

رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه گفت: از ویژگی های مهم این مرکز، پذیرش مددجویان علاوه بر شهرستان‌های داخلی استان، از استان‌های همجوار می باشد، به طوری که این مرکز را به قطب ترومای غرب کشور مبدل کرده است.

وی اظهار داشت: به زودی با نصب و راه اندازی دستگاه آرتروسکوپ، اعمال جراحی فوق تخصصی زانو نیز  که خبری خوبی برای بیماران می باشد.

به گزارش یولن، مرکز آموزشی، درمانی آیت الله طالقانی کرمانشاه یکی از مراکز مهم درمانی در سطح استان و منطقه غرب است که در سال ۱۳۵۲ به عنوان یک بیمارستان دولتی فعالیت خود را آغاز و هم اکنون نیز علاوه بر ارایه خدمات درمانی در سطح تخصصی و فوق تخصصی مرکزیت تروما در سوانح منطقه غرب کشور را نیز برعهده دارد.

بیمارستان طالقانی در زمینی به مساحت ۴۴ هزار و ۷۶۲ متر در بلوار شهید بهشتی کرمانشاه بنا شده و هم اکنون ۲۲۰ تخت فعال دارد

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا