بین الملل

افشاگر آمریکایی: قاچاقچی انسان و دوست ترامپ در زندان به قتل رسید

افشاگر آمریکایی: قاچاقچی انسان و دوست ترامپ در زندان به قتل رسید

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، «چلسی منینگ» افشاگر آمریکایی اعلام کرد «جفری اپستین» قاچاقچی دختران زیر سن قانونی و دوست نزدیک رئیس جمهور سابق آمریکا، در زندان به قتل رسید.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» منینگ که هزاران مورد اطلاعات حساس نظامی را در اختیار سایت «ویکی لیکس» قرار داده است گفت: «این قتل است. قتل در زندان به این صورت رخ می‌دهد و من این را می‌دانم».

این افشاگر آمریکایی افزود: «برخی از این‌ها را در کتابم آورده‌ام. می‌خواهید از شر کسی در زندان خلاص شوید؟ اینطور انجامش دهید».

اپستین در تاریخ ششم جولای (پانزدهم تیر ماه) ۲۰۱۹ توسط پلیس فدرال آمریکا به اتهام قاچاق و فروش انسان و همچنین ایجاد شبکه وسیعی از باند ارائه دختران زیر سن قانونی جهت سوءاستفاده‌های جنسی بازداشت شد. با اینکه جلسه محاکمه وی در دادگاه،‌ با خودکشی وی دیگر برگزار نشد، اما اپستین در صورت مجرم شناخته شدن از سوی قاضی به حبس تا ۴۵ سال محکوم می‌شد.

صحنه مرگ اپستین شصت‌وشش ساله، که از دوستان نزدیک  ترامپ بود، به نحوی است که این ذهنیت را القا می‌کند که او در سلولش در زندان «منهتن»، خود را حلق‌آویز کرده است.

با این حال دکتر «مایکل بادن» پزشک ارشد سابق پزشکی قانونی «نیویورک سیتی» تأکید کرده که جراحات موجود بر جسد اپستین نشان می‌دهد که مرگ وی بیشتر شبیه به قتل بوده تا اینکه خودکشی باشد.

به دنبال اعلام خبر مرگ ناگهانی او در سال ۲۰۱۹، پرونده‌اش مختومه شد. دادستان‌ها گفتند تحقیقات ادامه پیدا خواهد کرد تا همدستان احتمالی وی تحت پیگرد قرار گیرند. دلیل مرگ وی خودکشی عنوان شد.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا