سمنان

جهاد دانشگاهی سمنان برگزیده طرح ملی ایران مرز پرگهر شد

جهاد دانشگاهی سمنان برگزیده طرح ملی ایران مرز پرگهر شد

به گزارش یولن از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و دیگر مسؤولان و نیز با شرکت برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم از سید محمدعلی شاهمیری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان و مدیر اجرایی طرح ملی ایران مرز پرگهر جهاد دانشگاهی استان به‌عنوان یکی از مدیران اجرایی برگزیده تجلیل شد.

در بخشی از لوح سپاس سرپرست سازمان دانشجویان ایران به معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان آمده است: بی‌گمان، کوشش‌های گسترده، بدیع و مؤثر جنابعالی در شناسایی و شناساندن مرز پرگهر ایران، تلاشی شایان تقدیر برای حفظ میراث فرهنگی این سرزمین و آشناسازی دانشجویان با دستاوردهای فناورانه، علمی و صنعتی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

در ادامه لوح آمده است: اینک هم‌زمان با اختتامیه شانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر با اهدای لوح سپاس از کوشش‌های ارزشمند جنابعالی قدردانی می‌شود، توفیق روزافزون شما را در عرصه‌های زندگی و خدمت به فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی از خداوند متعال خواستاریم.

 همچنین در این مراسم از برگزیدگان شانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در سه بخش عکس، فیلم و محتوا و همچنین مدیران اجرایی برتر و شرکت‌های برتر همکار در اجرای طرح تقدیر شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا