بین الملل

انصارالله: رژیم صهیونیستی در توهم قدرت به سر می‌برد

انصارالله: رژیم صهیونیستی در توهم قدرت به سر می‌برد

به گزارش گروه بین الملل یولن، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از ایستادگی و مقابله مردم فلسطین با شهرک‌نشینان صهیونیست و نظامیان رژیم موقت صهیونیستی تمجید کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از انصارالله گزارش داد: «به شدت، اقدامات تنش‌زای نیروهای دشمن [صهیونیستی] و گروههای شهرک‌نشین در قدس اشغالی و زیر پا گذاشتن حرمت الاقصی را محکوم می‌کنیم».

این جنبش یمنی تصریح کرد، تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی، بر همه مسلمانان واجب می‌کند که با تمام قدرت، از ملت فلسطین حمایت کنند.

انصارالله با اشاره به حمایت مجدد از ملت مجاهد و جنبشهای مقاومت فلسطین، خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی در توهم قدرت به سر می‌برد، ولی نمی‌تواند قدس را پایتخت رژیم نابود شونده خود قرار دهد.

این جنبش یمنی با اشاره به اینکه قدس، یک پایتخت عربی باقی خواهد ماند، خاطر نشان کرد، سرنوشت قدس این است که به اذن خداوند، آزاد شود.

هزاران شهرک نشین صهیونیست بعد از ظهر امروز یکشنبه به سمت دیوار البراق و محله باب العامود در بخش قدیمی قدس، راهپیمایی ادعایی خود موسوم به راهپیمایی پرچم را برگزار کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند، قریب به ۲۵ هزار نفر در راهپیمایی پرچم در خیابان‌های قدس حضور داشتند. ایتمار بن غفیر، عضو افراط گرای صهیونیست هم در این راهپیمایی شرکت کرد.

از صبح امروز هم بیش از یک هزار شهرک نشین صهیونیست وارد صحن های مسجد الاقصی شده و مشغول انجام آداب تلمودی و اقدامات تحریک آمیز در آنجا شدند.

در همین حال کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی نوار غزه از بیم پاسخ مقاومت در وضعیت آماده باش هستند و از همین حالا شماری از شهرک نشینان از بیم حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به سنگرها پناه برده اند.

این کانال اسرائیلی انتظار سناریوهایی از جمله شلیک موشک از مرز شمالی و نوار غزه و وقوع درگیری‌ها را مطرح دانست و گفت: بازوی نظامی حماس در سایه تحولات امروز در سکوت عجیبی به سر می‌برد. وقایعی که امروز صبح در مسجد الاقصی رخ داد و تصاویری که از آنجا به دست آمد، نوید خوبی را نمی‌دهد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم هشدارهای روزهای قبل حماس را بازنشر داد که گفته است هر گزینه‌ای برای مقابله با برگزاری راهپیمایی پرچم روی میز است.

انتهای پیام/.

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا