سمنان

پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری صادر شد

پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری صادر شد

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان، امیر کرم زاده روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ گفت: با استناد به ماده ۲۵ آئین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر آن‌ها و بر اساس ماده ۲۳ دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری ایران و ابلاغ از سوی وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اولین پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان سمنان صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش بسزایی در توسعه و رونق گردشگری استان سمنان دارد.

امیر کرم زاده وجود این انجمن را برای هم‌افزایی و مشارکت میان فعالان این بخش لازم دانست و گفت: این انجمن با تمام دغدغه‌های فعالان این حوزه آشنایی دارد و به‌جد پیگیر حل مسائل و مشکلات است.

پیگیری مسائل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اجرای تور، همکاری و تعامل با راهنمایان گردشگری، برخورد با فعالان گردشگری غیرمجاز، حضور در کمیسیون رسیدگی به شکایت، کمک به توسعه گردشگری و… از عمده‌ترین فعالیت‌های انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری است.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا