کهگیلویه و بویراحمد

پایتخت طبیعت در روز بارانی!!+تصاویر

به گزارش یولن از یاسوج؛ بیش از یک دهه است که نام پایتخت طبیعت ایران را روی شهر یاسوج گذاشته‌‌اند و همه جا برای معرفی این شهر از چنین واژه سنگین و با وجاهتی برای شهر یاسوج مرکز استان استفاده می‌شود.

مسئولان در سخن و نه در عمل به دنبال رونق و رواج صنعت گردشگری در استان هستند و برای همین منظور برنامه ۵ ساله در دولت گذشته تدوین شد که یکی از محورهای توسعه استان به گردشگری اختصاص داده شود.

در صورتی که با نظری گذرا به شهر یاسوج در خواهیم یافت که این شهر آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را به صورت کلان و برای یک شهر پایلوت گردشگری ندارد شاید توان پذیرایی تک و توکی مسافر و گردشگر را در فصل‌هایی از سال داشته باشد اما مسئولان چیزی به نام زیرساخت آن چنانی برای رونق این صنعت در استان ایجاد نکرده‌اند.

منظور یکی دو اداره مثل گردشگری و شهرداری نیست بلکه در وضعیت کنونی شهر یاسوج همه سهیمند از اداره راه و راهداری گرفته تا دستگاه‌های فرهنگی و آموزش و پرورش و ارشاد و خبرنگار که وظیفه فرهنگ سازی خود را انجام نداده‌‌اند همه و همه در چنین وضعیتی دخیل هستند که با یک نم باران چنین اوضاعی بر شهر پایتخت طبیعت حکمفرما شود.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا