سمنان

بازدید وزیر ارشاد از پروژه نیمه‌کاره تالار مرکزی سمنان+ عکس

بازدید وزیر ارشاد از پروژه نیمه‌کاره تالار مرکزی سمنان+ عکس

به گزارش یولن از سمنان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز پس از حضور در آیین آغاز به کار مجدد پنج پروژه عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن شهید فهمیده آرادان و بازدید از طرح نیمه‌کاره دارالقرآن سرخه، به سمنان سفر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران از پروژه پروژه نیمه‌کاره تالار مرکزی سمنان بازدید کرد و برای تکمیل آن قول مساعد داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید گفت: تالار مرکزی سمنان طرح مهمی بوده که در حال ساخت است و باید تلاش شود تا در آینده، این تالار میزبان رویدادها و جشنواره‌های مهم ملی و کشوری باشد.

بازدید وزیر ارشاد از پروژه نیمه‌کاره تالار مرکزی سمنان+ عکس

مقرر شده است با تخصیص سالانه ۵۰۰ میلیارد ریال، مرحله نخست طرح مهم تالار مرکزی سمنان تا سه سال آینده افتتاح شود.

تکمیل و فعالیت مجدد عملیات اجرایی پنج مجتمع فرهنگی و هنری استان در شهرستان‌های ایوانکی، آرادان، شهمیرزاد، بیارجمند و کلاته از امروز دوباره آغاز شد.

عملیات اجرایی این مجتمع‌های فرهنگی و هنری سال‌ها پیش آغاز شده است و با اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی سفر رئیس‌جمهور به این طرح‌ها، ابراز امیدواری شده تا این طرح‌های فرهنگی و هنری تا سه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

حضور در اختتامیه آیین نکوداشت آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی»، از علمای برجسته سمنان یکی از برنامه‌های اسماعیلی در سفر به استان سمنان است و وزیر ارشاد در این سفر از چند طرح عمرانی نیز بازدید می‌کند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا