سمنان

خدابخشی: مشکلات مادی مانع اجرای برنامه‌های کانون پرورش فکری نشد

خدابخشی: مشکلات مادی مانع اجرای برنامه‌های کانون پرورش فکری نشد

به گزارش یولن از سمنان، نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز در دیدار با امام‌جمعه مهدی‌شهر، ضمن قدردانی از نگاه ویژه به کانون و فعالیت‌های مربیان این مجموعه، پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و افزود: امیدواریم که همه ما از لیالی قدر و ماه پرخیر و برکت رمضان و فیوض آن بهره برده و آنچه ائمه جمعه بر آن تأکید دارند؛ یعنی «تقوی»، اندوخته‌ای را در این ماه نصیب خود کرده باشیم تا توشه‌راه زندگی ما باشد.

خدابخشی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای پرورش فکر و کشف استعدادهای کودکان حرکت می‌کند و با وجود معضلات و مشکلات مادی در دوران کرونا توانسته خودش را به فرایندی مجهز کند تا فعالیت‌های این مجموعه علی‌رغم این مشکلات، تحت تأثیر فزاینده قرار نگیرد.

وی بیان کرد: شاهد موفقیت‌ها و کسب رتبه‌های برتر در سطح بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای بودیم و در برخی زمینه‌ها نیز به‌ویژه برگزاری کارگاه‌های تخصصی مجازی در جایگاه برتر قرار گرفته که این خود ناشی از تلاش صادقانه و نجیبانه مربیان استان بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از ائمه جمعه به‌عنوان پدر معنوی شهرستان‌ها یاد و تأکید کرد: حضور روحانیت در برنامه‌های کانون تأثیر معنوی خاصی خواهد داشت و باید بیش از پیش در مراکز فرهنگی هنری تقویت شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا