خراسان رضوی

برخی صنایع در خراسان رضوی حرکت مکملی ندارند/ ضرورت واریز اعتبارات بانکی به‌ حساب‌های استانی

برخی صنایع در خراسان رضوی حرکت مکملی ندارند/ ضرورت واریز اعتبارات بانکی به‌ حساب‌های استانی

به گزارش یولن از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در دیدار با مدیرعامل بانک صادرات ایران و هیئت همراه اظهار کرد: اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌ها باید به حساب‌های استانی واریز شود تا بتوانیم جریان اقتصادی را در خراسان رضوی مدیریت کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: ضروری است که تا اعتبارات مربوط به مجوزها و فعالیت‌های مالی استان به چرخه اقتصاد استان وارد شود.

وی ادامه داد: اعتبارات بانکی که به‌ حساب‌های دفاتر شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در تهران واریز می‌شود درواقع نفعی برای استان ندارد.

نظری با اذعان به اینکه ما در استان مجوز صادر  تا ظرفیتی ایجاد نماییم، خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی اوقات شاهد آن هستیم که منابع مالی در تهران، واریز و بدون ورود به چرخه اقتصادی استان و نظارت استانی صرف می‌شود.

نظری یادآور شد: به همین علت برخی صنایع در استان حرکت مکملی ندارند.

وی تصریح کرد: منابع و مصارف در محل صدور مجوز فعالیت، معنا دارد و تلاش ما این است که منابع مالی را تا حد امکان متوجه داخل استان کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران هم در این نشست با تشریح برنامه‌های مشترک بانک صادرات ایران و خراسان رضوی گفت: بانک صادرات در رتبه‌های بالای فهرست بانک‌هایی قرار دارد که درصد قابل‌توجهی از اعتبارات و تسهیلات خود را متوجه خراسان رضوی می‌کند.

سید ضیاء ایمانی در خصوص توجه بیشتر به این موضوع ، قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا