سمنان

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان

به گزارش یولن از سمنان، هم‌زمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از دقایقی پیش در سراسر استان سمنان آغاز شد.

مراسم استان سمنان همزمان با سراسر کشور به میدان آمده‌اند تا از آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی‌شان حمایت و با نظام اسلامی تجدید میثاق کنند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری در سمنان از آستان مقدس امامزاده اشرف آغاز شده است و مردم مسیرهای امامزاده اشرف به سمت میدان امام حسین، میدان امام حسن مجتبی، میدان امام علی، میدان استاندارد، امام رضا، مشاهیر، سعدی و مسجد امام را طی می‌کنند.

ما هستیم …

به گزارش فارس؛ گام دوم انقلاب، معنویت و عدالتخواهی، عزت، کرامت و آبروی ایرانیان،‌ حرکت و جهش بزرگ علم و فناوری، اقتصاد پویا و اقتدار نظامی در غایت تحقق شان، دیگر عناصر دست یافتنی برای ملت بزرگ ایران هستند و نشانه این امید عظیم، حماسه آفرینی ها و موفقیت های روشن و گویایی است که در زمان ها و به فراخور حوادث و رویدادها یا در پاسخ به دشمنان انقلاب، بروز و ظهور کرده و همگان را متوجه این قدرت متکی به خداوند قادر سبحان می کند.

مردم انقلابی و برخاسته از آرمان های امام و شهیدان راه حق، همگام با همه اقشار مردم وفادار و امانتدار با گام های استوار و صفوف به هم پیوسته خود همچون گذشته مسیرهای راهپیمایی را از عطر حضور شان سرشار کردند و عجز و شکست دشمنان ناامید را به رخ شان کشیدند.

مردم و مسؤولان با تبریک این روزهای فرخنده و با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی و با آرزوی طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب و عزت، افتخار و توفیق بیش از پیش برای دولت مردمی آیت الله رئیسی ، از آحاد مختلف مردم استان مومن و خداجوی سمنان دعوت می کنیم تا ضمن سر دادن ندای وحدت بخش ” الله اکبر ” در ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن و نیز با حضور در همایش همدلی و افتخار ملت ایران در راهپمایی خودرویی و مردمی ۲۲ بهمن که متناسب با وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرها ، در سراسر این دیار مهربان برگزار می شود ، حضور یافته و بار دیگر وحدت و اقتدار ملی و میهنی خود را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا