بین الملل

برقراری مسیر پروازی جدید میان ایروان و تهران

برقراری مسیر پروازی جدید میان ایروان و تهران

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، «آرام آنانیان» رئیس خطوط هواپیمایی «فلای‌ وان ارمنستان» روز سه‌شنبه خبر داد که این خطوط هوایی قصد دارد تا پروازهای خود را توسعه داده و پروازهایی را به سوی چند مقصد دیگر در منطقه غرب آسیا برقرار کند.

به گزارش پایگاه خبری «آرم رادیو»، وی در ادامه سخنانش گفت: «قصد داریم در صورتی که امکان داشته باشد پروازها به تهران و بیروت را برقرار کنیم و گستره جغرافیایی پروازها را توسعه خواهیم داد».

آنانیان گفت: «هدف ما این است که جریان مسافر به داخل و بیرون ارمنستان را افزایش دهیم. درخواست برای سرویس‌های هوایی به صورت جهانی در حال افزایش بوده و تحقیقات نشان می‌دهد که درخواست‌ها از آمارهای پیش از شیوع همه گیری عبور کرده است».

رئیس خطوط هواپیمایی فلای وان ارمنستان اضافه کرد: «به عنوان یک خط هوایی، ما باید هر کاری انجام دهیم تا به این گرایش بین‌المللی پاسخ دهیم».

خطوط هواپیمایی فلای وان ارمنستان اخیرا هواپیمای جدیدی را خریداری کرده و به ناوگان خود اضافه کرده است. این هواپیما ایرباس A319‌با ۱۱۴ صندلی بوده که پیشتر وارد ارمنستان شده است.

بر اساس گزارش‌ها، افزوده شدن این هواپیما به خطوط هوایی فلای وان، سبب خواهد شد تا گستره جغرافیایی پروازها توسعه یافته و مسیرهای جدیدی به این خطوط هواپیمایی اضافه شود.

انتهای پیام/.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا