یزد

برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در یزد/۱۲ نفر مشخص شدند

برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در یزد/۱۲ نفر مشخص شدند

به گزارش یولن در یزد،‌ آزاده دهقان صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین به میزبانی استان یزد، اظهار کرد: انتخاب جوانان برتر در چهار محور فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی صورت گرفته است.

وی افزود: در رشته‌های تخصصی موضوعاتی مانند فعال اجتماعی بودن، فعالیت در امور علمی، قرآنی، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگران فعال رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرین و دانش بنیان، مورد بررسی قرار گرفت و افراد شاخص در این قالب ها معرفی و بررسی شدند.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برای معرفی جوانان برتر به منظور معرفی در جشنواره جوانان ایران زمین توانایی‌های فردی و شاخص افراد مورد توجه و ارزیابی قرار گرفته است.

دهقان تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، تبلیغات اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، جوانان برگزیده پیشنهادی در سنین  ۱۸تا ۳۵ سال را به دبیرخانه استانی این جشنواره معرفی کردند که در جلسه هیات داوری پس از بررسی شاخص‌ها و توانمندی‌های جوانان معرفی شده، ۱۲ نفر انتخاب و اسامی آنها جهت تایید نهایی به دبیرخانه دائمی جشنواره در معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ارسال شد.

پایان پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا