فرهنگ و هنر

سلحشور و آقامیری در جمکران دعا می‌خوانند

سلحشور و آقامیری در جمکران دعا می‌خوانند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت یولن، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۳، ۵ و ۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.

سلحشور و آقامیری در جمکران دعا می‌خوانند

سه‌شنبه سوم اسفندماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام برادران و قرائت دعای مهدی سلحشور بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه ۵ اسفندماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

سلحشور و آقامیری در جمکران دعا می‌خوانند

در بامداد روز جمعه ۶ اسفندماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی دو ساعت مانده به اذان صبح برگزار می‌شود. مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» نیز در همین روز از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا و قرائت دعای جواد برزگر برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های این هفته جمکران نیز مجلس روضه هفتگی هیأت محبین‌ اهل‌بیت(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان است که بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء در روز جمعه ۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا