آذربایجان شرقی

اریکسون با تعجب: درآمد باشگاه تراکتور از کجاست؟

به گزارش یولن از تبریز، سون یوران اریکسون یکی از گزینه‌هایی باشگاه تراکتور برای هدایت این تیم بوده و مذاکرات با مسوولان این باشگاه نیز در ۲ مرحله به صورت تصویری صورت گرفته است.

سرمربی مشهور سوئدی در اولین سری مذاکرات خود پرسیده بود که تیم تراکتور چند ملی‌پوش دارد. وی همچنین در مورد آب و هوایی تبریز هم سوال کرده و خواسته بود که روز دیگر مذاکرات ادامه یابد تا در مورد این باشگاه و شهر تبریز تحقیقات لازم را کند.

مرحله دوم مذاکرات با سرمربی سابق منچستر‌سیتی و تیم ملی انگلیس برگزار گردید و اریکسون در این مورد به مسوولان باشگاه تراکتور گفته بود دوست دارد در آخرین سال‌های مربیگری‌اش هدایت تیم خوبی را برعهده داشته باشد.

نکته جالب  در این مذاکرات تعجب اریکسون از عدم درآمد باشگاه تراکتور از فوتبال بوده است. وی پرسیده بود که درآمد این باشگاه از حق تلویزیونی، فروش پیراهن و بلیت‌فروشی چقدر است و در پاسخ وی گفته بودند که باشگاه تراکتور با هزینه مالک باشگاه زنوزی اداره می‌گردد و منبع درآمدی بابت بلیت فروشی و یا فروش پیراهن و حق تلویزیونی نصیب باشگاه تراکتور نشده و حتی بازی‌هایی بوده که به احترام هواداران تراکتور رایگان و بدون بلیت‌فروشی برگزار شده است.

روند مذاکرات اریکسون با مسوولان باشگاه تراکتور به دلیل سختگیری‌هایی وکلای این سرمربی سوئدی به کندی پیش می‌رود. اما طرفین برای همکاری تفاهم کلی داشته و مالک باشگاه تراکتور هم قول داده که تمام امکانات برای این مربی در تبریز فراهم کند.

این در حالی است که باشگاه تراکتور با گزینه‌های دیگری هم در حال مذاکره است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا