اخبار ورزشی

ملاقات با کریستیانو رونالدو غیرممکن شد

ملاقات با کریستیانو رونالدو غیرممکن شد

حتی اگر مغرورترین هوادار فوتبال باشید و برای هیچ فوتبالیستی دوربین سلفی را به کار نیانداخته باشید هم برای یک عکس یادگاری با کریستیانو رونالدو وسوسه خواهید شد. فوق‌ستاره فوتبال جهان، بزرگترین بازیکنی است که به ایران خواهد آمد و در یک بازی رسمی به میدان می‌رود و این فرصتی استثنایی برای خیل عظیم طرفداران اوست تا با ستاره محبوب خود دیدار کنند اما…

اگر خواننده این گزارش سمج‌ترین طرفدار فوتبال دنیا باشد و سلفی با رائول، ژاوی و دیگر ستاره‌ها را در ایران در صفحه اینستاگرام خود پست کرده باشد، باید این را بداند که دیدار با رونالدو برای او و دیگر طرفداران تقریبا غیرممکن است.

به نوعی اگر تصور می‌کنید که قرار است یک مراسم استقبال و سپس بدرقه برای رونالدو برگزار شود و پیشکسوتان و ستاره‌ها به دیدار فوق‌ستاره بروند، کاملا در اشتباه هستید. چرا که تیم النصر با تمهیدات فوق‌امنیتی به ایران می‌آید و در هتل محل اقامت مستقر می‌شود و سپس به همین شکل راهی ورزشگاه آزادی و بعد هم ریاض خواهد شد.

این گزارشی است از اتفاقات احتمالی در اقامت النصر با رونالدو در تهران:

ورود النصر: ساعت ۱۱ صبح
تیم النصر با جت اختصاصی حوالی ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه) ریاض را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. به این ترتیب احتمالا پرواز این تیم در ساعت ۱۱ صبح روی باند فرودگاه به زمین خواهد نشست. همچنین نکته مهم این است که بر اساس آخرین شنیده، فرودگاه مهرآباد میزبان جت اختصاصی النصر خواهد بود اما ممکن است در آخرین لحظات فرودگاه بین‌المللی جایگزین شود.

محل ورود: پاویون دولت
حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که ماموریت‌هایی در حد سفر رئیس جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. این تیم که از دولت ماموریت را گرفته، تلاش خواهد کرد که کوچکترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نداشته باشد. همچنین النصر از پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد خارج خواهد شد که عملا امکان دسترسی از این محل برای طرفداران غیرممکن است.

مسیر حرکت: کاملا فریبنده
پاویون دولت مسیرهای مختلفی دارد که بعضی از آنها از محله‌های خاص تهران و حتی پادگان‌های شهری عبور می‌کنند. اگرچه هیچکس مسیر رفت و آمد النصر را نمی‌داند اما ممکن است حتی این تیم از محل‌هایی متفاوت با اسکورت خاص خیابان‌های تهران را به مقصد هتل اسپیناس ترک کند. البته کل مسیر حدود هشت کیلومتر است و طبیعتا راه چندان زیادی برای حضور در هتل نخواهد بود اما به هر حال انتخاب مسیر فریبنده، یکی از راه‌هایی است که این تیم حفاظتی انتخاب خواهد کرد.

اقامت: طبقه اختصاصی سفارت عربستان
تیم حفاظت اینطور تعیین کرده که در زمان ورود تیم النصر به هتل، هیچ فرد متفرقه نباید در لابی حاضر باشد و سپس اعضای تیم به طبقه مخصوص سفارت عربستان خواهند رفت و مستقر خواهند شد. این طبقه از هتل اسپیناس کاملا مستقل و مجزا از هتل است و بازیکنان هیچ ارتباطی به سایر طبقه‌ها یا رستوران‌های عمومی نخواهند داشت و به این ترتیب دیدار با کریستیانو رونالدو غیرممکن خواهد شد.

مسافران: ۸۵ نفر با چند ستاره
بر اساس شنیده‌ها و لیستی که باشگاه النصر به پرسپولیس ارسال کرده، اعضای این تیم ۵۵ نفر هستند و ۳۰ نفر نیز به عنوان مسافر در پرواز حضور خواهند داشت. البته باتوجه به اختصاصی‌بودن پرواز النصر، این تیم امکان ویرایش تعداد مسافران را خواهد داشت. اما برخی از مقامات کشور عربستان هم در این سفر حضور دارند. بازیکنان و اعضای تیم النصر ۳۰ نفر هستند که می‌توانند در کنار زمین حاضر باشند و ۲۵ نفر هم می‌توانند در جایگاه ویژه به عنوان میهمان بازی را تماشا کنند.

تنها راه ملاقات رونالدو: نشست خبری
پرسپولیس و النصر یک روز پیش از بازی، کنفرانس مطبوعاتی و تمرین رسمی را در ورزشگاه آزادی خواهند داشت که در حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود. هنوز مشخص نیست که سرمربی پرتغالی النصر، کدام بازیکن را همراه خود به کنفرانس خواهد بُرد اما این احتمال وجود دارد که کریس رونالدو به همراه کاسترو راهی ورزشگاه آزادی شود. نشست مطبوعاتی آنها ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۷:۴۵ در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس النصر تمرین خود را برگزار می‌کند که این تنها شانس ممکن برای دیدار با رونالدو است.

خروج سریع: بامداد چهارشنبه
برگزاری بدون تماشاگر بازی، باعث می‌شود تا سطح تمهیدات امنیتی در ورزشگاه به بیشترین حد خود برسد و هیچکسی بدون آیدی کارت رسمی امکان ورود به ورزشگاه را نداشته باشد. همچنین به نظر، النصر بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد و احتمالا در بامداد چهارشنبه به پایتخت عربستان برمی‌گردد تا سفر کمتر از ۴۸ ساعته رونالدو با کمترین تماس ممکن با هواداران به پایان برسد.

۲۵۱۲۵۱

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا