سمنان

انعقاد ۶ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان برق استان سمنان

انعقاد ۶ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان برق استان سمنان

محمدرضا لشکری معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان از انعقاد ۶ هزار و ۹۹ تفاهم‌نامه همکاری با مشترکان برق در راستای کاهش مصرف در پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه‌ها در راستای اجرای طرح‌های پاسخگویی بار برای رعایت سقف در نظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به‌منظور ناترازی احتمالی است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه بازه زمانی این طرح از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریور سال جاری است، عنوان کرد: مشترکانی که طی این مدت، با این شرکت همکاری کنند، از پاداش تعرفه‌ای مناسب بهره‌مند شده و در صورت‌حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

لشکری تصریح کرد: در بخش کشاورزی سه هزار و ۲۹ مشترک، مصارف اداری ۸۱۳ اشتراک، کاهش اوج بار صنعتی دو هزار و ۱۰، ایستگاه‌های گاز طبیعی فشرده ۴۰ و مصارف تجاری ۲۰۷ مشترک با این شرکت تفاهم‌نامه منعقد کرده و آماده همکاری در پیک بار تابستان هستند.

وی با اشاره به اینکه میزان کاهش بار قابل پیش‌بینی بر اساس تفاهم‌نامه‌های مورداشاره، ۶۵ مگاوات برآورد می‌شود، اضافه کرد: همکاری مشترکان کشاورزی ۲۰ مگاوات، کاهش اوج بار صنعتی ۴۰ و مولدهای اضطراری، تجاری و ادارات، پنج سه مگاوات پیش‌بینی می‌شود.

در این نشست همچنین در خصوص شناسایی و جمع‌آوری سریع رمز ارزهای غیرمجاز، مدیریت بار در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی، کنترل بار ادارات، برنامه‌ریزی صحیح و دقیق خاموشی‌ها بحث و تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا