سمنان

بیش از ۱۰۵۰۰ بیمار کرونایی در سمنان بهبود یافتند

بیش از ۱۰۵۰۰ بیمار کرونایی در سمنان بهبود یافتند

به گزارش یولن از سمنان، بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یک بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شد.

بررسی آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس نشان می‌دهد که از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۶۰ هزار و ۷۹ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته (از دوازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شد.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۱ هزار و ۷۲۳ نفر رسیده است و ۴۸ هزار و ۳۵۶ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به ۱۰ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا