فرهنگ و هنر

تبریک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به گلعلی بابایی به خاطر افتخارات اخیر

تبریک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به گلعلی بابایی به خاطر افتخارات اخیر

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات یولن، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، موفقیت‌های اخیر گلعلی بابایی، نویسنده سرشناس دفاع مقدس در دستیابی به جوایز دو جشنواره ادبی را در پیامی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
استاد ارجمند و نویسنده گرامی جناب آقای گلعلی بابایی
سلام علیکم؛
بدون تردید نویسندگان متعهد، روایتگران امین و صادق در جهاد تبیین هستند. آنها بی‌قرار در مدار رویدادهای تاریخ مشعشع دفاع مقدس می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن را سیراب و روایت دقیق، مستند و مستدل آن دوره پرحماسه را به سرانجام برسانند.

در این میان دلاورانی که دیروز در سنگر دفاع نظامی از ایران اسلامی و امروز در سنگر دفاع فرهنگی، به تبیین و ترویج ارزش‌های والای دفاع مقدس در حال تلاش هستند، اجری مضاعف خواهند داشت.  پژوهشگران وفادار به ارزش‌های به یادگار مانده از دفاع مقدس ملَت ایران و شهدای گرانقدر، طلایه‌داران تولید قدرت نرم برای اهداف گام دوَم انقلاب اسلامی در فضای جنگ روایت و تحریف هستند که همواره با مجاهدت خود، وقایع درس‌آموز دفاع مقدس را با صداقت و معنویت درهم آمیخته‌اند تا آنچه عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

تاریخ این مرز و بوم تا ابد مدیون شهیدان، ایثارگران و رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس، جان خود را سخاوتمندانه در طبق اخلاص نهاده و عمیق‌ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و شهادت را برای نسل‌های آینده تعریف و تفسیر کردند. بعد از دفاع مقدس نیز این تاریخ پربار وامدار پژوهشگران محترمی چون جنابعالی است که با دقت نظر عالمانه و با بهره‌گیری از اسناد و منابع دست اول و زحمات شبانه‌روزی مجاهدانه به خلق آثار بدیع و ماندگار همّت گماشته‌اید و بارها افتخار تأیید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را به آثار ارزشمند خود داشته و معظم له با تقریظ بر برخی از آثار مانند کتاب‌های «همپای صاعقه» و «ضربت متقابل» بر تلاش‌های ماندگارتان مهر تائید زده‌اند. 

بدینوسیله برگزیده شدن کتاب وزین «کوهستان آتش»، تألیف جنابعالی و اثر مشترک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نشر۲۷ بعثت را در دو رویداد مهم فرهنگی کشور یعنی جایزه ادبی جلال آل احمد و جشنواره انتخاب کتاب سال (پاسداران اهل قلم)، صمیمانه به شما که از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و از تلاشگران خوشنام، باسابقه و پرفروغ این عرصه هستید، تبریک عرض کرده و آرزومندیم تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) همواره موفّق و پیروز بوده و با خلق آثار جدید و پربرکت، سربلند باشید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا