خراسان رضوی

اعمال ممنوعیت ورود به طرقبه شاندیز برای افراد غیربومی/ تردد برای بومی‌ها مجاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، با توجه به اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به طرقبه شاندیز و اعمال محدودیت‌های ترافیکی از جمله جریمه و بازگرداندن خودروهای غیربومی از مسیرهای ورودی شهرستان بازهم شاهد ترافیک شدید در مسیرهای ورودی به طرقبه شاندیز هستیم.

در همین خصوص فرماندار طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: ممنوعیت ورود خودرو به طرقبه شاندیز برای افراد غیربومی است و مسیر مطلقاً بسته نیست، برای بومیان شهرستان که نمی‌توانیم مسیر را ببندیم بلکه مسیر ورودی شهرستان برای افراد غیربومی بسته است.

سیدحسن حسینی تصریح کرد: خودروهایی که در مسیر ورودی شهرستان هستند وقتی به محل کنترل و بازرسی می‌رسند و مدارک آنها بررسی می‌شود اگر بومی شهرستان بودند که اجازه ورود دارند و اگر غیربومی بودند که برگردانده می‌شوند و اجازه ورود ندارند.

وی با اشاره به اینکه افرادی به ضرورت کاری به مشهد رفته‌اند و الان در حال برگشت به شهرستان هستند، اظهار کرد: ما به این افراد که نمی‌توانیم بگوییم که به شهرستان برنگردید.

حسینی با اشاره به اینکه شب‌های جمعه معمولاً طرقبه شاندیز شلوغ است و تا ساعت ۲۲ محدودیت است، افزود: فردا صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳ محدودیت است و بعد ازظهر هم از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب محدویت است که البته پلیس در محل حضور دارد و اگر ترافیک زیاد باشد و حجم تردد هم بالا باشد ایجاد محدودیت خواهند داشت ولی در این ساعات گفته شده محدویت ورود به شهرستان است و فقط برای افراد بومی مسیر باز است.

فرماندار طرقبه شاندیز تاکید کرد: وقتی ایجاد محدودیت است کلاً مسیر بسته است و باید خودروها بررسی و کنترل شوند و با اجرای این طرح محدودیت نسبت به قبل حدود ۵۰ درصد ورودی خودرو به شهرستان کاهش داشته است که البته اطلاع رسانی‌های انجام شده هم تاثیر در کاهش ورودی خودرو به شهرستان داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تا فردا شب ساعت ۲۲ محدویت‌های ورود به شهرستان است و بعد از آن هم طرح محدودیت شبانه  است که از ساعت ۲۲ شروع می‌شود و هر خودرویی تردد داشته باشد شامل جریمه می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۳


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا