فرهنگ و هنر

اصغر امیرنیا سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی یولن طی حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اصغر امیرنیا به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت این وزارت‌خانه منصوب شد.

در حکم اسماعیلی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سابقه طولانی جنابعالی در معاونت قرآن و عترت، با حفظ سمت و تا تعیین معاون جدید، به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت منصوب می شوید.

انتظار می‌رود تا زمان معرفی و شروع به کار معاون قرآن و عترت، ضمن بهره‌گیری از نظرات کارشناسی خادمان گرانمایه قرآنی و با همراهی و همکاری مدیران ارجمند و کارکنان  خدوم آن معاونت، امور مربوطه را به نحو شایسته ای به انجام رسانید.

به گزارش فارس معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها معاونت وزارت ارشاد است که تا امروز مسئولش تعیین نشده و این امر ناراحی فعالان قرآنی کشور را در پی داشته است. البته چند گزینه به عنوان افراد مورد نظر وزیر ارشاد برای این معاونت مطرح شدند که انتصاب آنها منتفی شد.

اصغر امیرنیا متولد سال ۱۳۴۴ و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و … اشاره کرد. وی در حال حاضر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. پیش از این عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا