بین الملل

تل آویو مدعی شد؛ دستگیری عاملان عملیات إلعاد

تل آویو مدعی شد؛ دستگیری عاملان عملیات إلعاد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، رسانه‌های عبری به نقل از ارتش رژیم موقت صهیونیستی از دستگیری عاملان عملیات «إلعاد» که به کشته شدن سه صهیونیست و زخمی شدن چند تن دیگر از آن‌ها شد، خبر دادند. 

بر اساس این گزارش، دو فلسطینی عامل این عملیات، در جنگلی در فاصله ۵۰۰ متری محل عملیات پنهان شده بودند.

 

تل آویو مدعی شد؛ دستگیری عاملان عملیات إلعاد

 

 

پنجشنبه پیش بود که طی یک عملیات مقاومتی که با چاقو صورت گرفت، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند. پس از آن بود که شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل، مامور یافتن عاملان این عملیات شدند.

این عملیات قهرمانانه، همزمان با جشن‌های رژیم صهیونیستی برای هفتاد و چهارمین سالگرد اشغال فلسطین و از سرگیری حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی صورت گرفت تا شمار کشته‌های صهیونیست‌ها از ماه مارس تا این تاریخ به ۲۰ نفر برسد.

شهرک إلعاد در جنوب رأس العین و شهرک مجدل الصادق و ۲۵ کیلومتری شرق تل آویو قرار دارد که به مرزهای کرانه باختری نزدیک است و در طرف مقابل شهرک «دیربلوط» واقع است.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی پیش اعلام کرد که موفق شده پس از چندین روز تعقیب و جستجو، عاملان این عملیات را در نزدیکی منطقه «رأس العین» در فلسطین اشغالی دستگیر کند.

 

 

 

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت صبح امروز فاش کرد که یکی از عاملان عملیات إلعاد وصیت نامه‌ای از خود به جا گذاشته است که در آن اعلام کرده است که انگیزه و دلیل اصلی او و دوستش برای انجام این عملیات، انتقام از حوادث مسجد‌الاقصی و تجاوزهای صهیونیست‌ها به بیت‌المقدس بوده است.

صهیونیست‌ها پیشتر اعلام کرده بودند که هویت عاملان این عملیات را می‌دانند و آن‌ها دو نفر به نامهای  «اسعد الرفاعی» ۱۹ ساله و «صبحی عماد» ۲۰ ساله از رمانه از توابع شهر جنین است. 

تل آویو مدعی شد؛ دستگیری عاملان عملیات إلعاد

 

 صبح امروز (یکشنبه، ۸ می)، نیز نظامیان صهیونیست با یورش به خانه‌ای در شهرکی در شرق تل آویو، نتوانستند عاملان این عملیات را بیابند.

به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، مخابره یک گزارش کذب مبنی بر این‌که دو عرب با لباس مبدل «حریدیم» در داخل یکی از خانه‌های این شهرک به سر می‌برند، موجب شد تا نظامیان صهیونیست به این منزل حمله کنند اما معلوم شد که منزل مذکور خالی است.

بر اساس این گزارش، صبح زود امروز شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس صهیونیستی، در محل گزارش شده حاضر شدند و منزل را محاصره کردند و با پرتاب منور در آسمان منطقه، تلاش کردند تا ایجاد رعب کنند اما در نهایت با دستان خالی از این شهرک صهیونیست‌نشین خارج شدند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا