یزد

برگزاری کارگاه”گویندگی و آنچه مخاطبان انتظار دارند” در یزد جهانی

مسیح دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به استقبال خوب اقشار مختلف از اولین جشنواره ملی مجریان و گویندگان کشور، اظهار کرد: قرار است به زودی کارگاه آموزشی با عنوان “گویندگی و آنچه مخاطبان انتظار دارند” در استان یزد برگزار شود.

وی افزود: این دوره تخصصی ویژه شرکت کنندگان در این جشنواره با تدریس دکتر علیرضا‌ دباغ، از اساتید برجسته تلوزیون و رادیو، در روز دوشنبه سوم  آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی اولین جشنواره کشوری مجریان و گویندگان «سرسخن» هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقای مهارت‌های لازم و ضروری در گویندگی عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره کشوری مجریان و گویندگان”سرسخن” فرصت مناسبی برای کشف استعدادهایی است که تاکنون به هر دلیلی کشف نشدند.

دهقانی تصریح کرد: علاقمندان شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند تا دوم آبانماه با مراجعه به سایت www.Serrsokhan.ir، یا صفحه فضای مجازی @Serrsokhan_festival و تماس با دبیرخانه جشنواره به شماره ۳۷۲۵۵۰۷۰-۰۳۵ برای حضور در این کارگاه اعلام آمادگی کنند.

گفتنی است؛  آخرین مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره مجریان و گویندگان کشور تا اول آذرماه تمدید و بعد از آن فرآیند داوری آثار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا