سمنان

۲۸ کارخانه راکد سمنان به چرخه تولید بازگشت/ لزوم استفاده از پساب برای صنایع

۲۸ کارخانه راکد سمنان به چرخه تولید بازگشت/ لزوم استفاده از پساب برای صنایع

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در هشتاد و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان اظهار کرد: تأمین آب برای بخش صنعت با استفاده از پساب شهر سمنان از موارد جدی است که باید با ورود متولیان امر به‌صورت جدی دنبال و از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق آن استفاده شود.

وی افزود: مدیریت پساب شهر سرخه نیز با حضور بخش خصوصی در ایام‌الله دهه فجر سال جاری کلنگ‌زنی شده و مراحل اجرایی احداث در حال انجام است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به‌منظور رعایت حقوق مصرف‌کننده، بحث درج قیمت روی محصولات توسط واحدهای تولیدی در دستور کار سازمان صمت قرار دارد.

هاشمی تأکید کرد: کمیسیون تخصصی املاک و اراضی استان سمنان نیز با محوریت امور مالیاتی به‌منظور ساماندهی امور در این حوزه، به‌صورت دقیق و کارشناسی برگزار شود.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی، اتاق بازرگانی، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، صمت، جهاد، بانک‌های عامل، مدیران کل ستادی اقتصادی و سایر دست‌اندرکاران به‌خوبی در زمینه احیای واحدهای راکد استان پای کار بودند که امروز شاهدیم این طرح به‌صورت پایلوت در کشور به سایر استان‌ها توسط وزارت کشور ابلاغ شده و تاکنون ۲۸ واحد راکد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

استاندار سمنان گفت: تأمین نهاده‌های دامی از موارد و مسائل اصلی و ضروری امروز کشور است که ضرورت دارد تا نشستی در این خصوص به‌منظور بررسی و ساماندهی و مدیریت امور برای کمک به دامداران، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا