بین الملل

جانسون در کی‌یف با زلنسکی دیدار کرد

جانسون در کی‌یف با زلنسکی دیدار کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در سفری غیرمنتظره به کی‌یف سفر کرد و با «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.

از زمان آغاز جنگ روسیه با اوکراین، انگلیس به بازیگر فعالی در عرصه این نبرد تبدیل شده و تمام تلاش خود را برای شعله‌ور تر کردن این جنگ به کار بسته است.

رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که لندن نگران است که دیگر متحدان ناتو، اوکراین را مجبور کنند که هر چه سریعتر به حل و فصل درگیری با روسیه بپردازد این در حالی است که لندن قدرتمندانه با هرگونه ایده برای امضای توافق صلح با روسیه به هر بهایی را رد می‌کند و در مقابل اصرار دارد که کی‌یف باید اول از همه در قدرتمندترین موضع ممکن قرار بگیرد.

جانسون اخیرا در دیدار با «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان گفت که «پوتین به تهدیدی برای اروپا تبدیل شده است و باید در اوکراین شکست بخورد».

اقدامات لندن در اعمال تحریم‌های متعدد علیه مسکو و افزودن چهره‌های ارشد رسانه‌ای روسیه به فهرست تحریم‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که انگلیس به دنبال آغاز بحران اوکراین، علاوه بر در ارائه کمک‌های تسلیحاتی و مالی به اوکراین، مواضع تندی علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا