کرمانشاه

جمعه پر حادثه جاده‌ای در «اورامانات»/ ۱۲ نفر مصدوم شدند

جمعه پر حادثه جاده‌ای در «اورامانات»/ ۱۲ نفر مصدوم شدند

اکبر عیوضی، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در کرمانشاه،  ااظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۱۷ دقیقه روز گذشته ۲۸ بهمن‌ماه  طی تماس تلفنی مرکز اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اظطراری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه سمند با تیبا در محور تازه‌آباد به ازگله قبل از روستای برکر از توابع شهرستان ثلاث باباجانی اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره شهدا شعبه ثلاث‌ باباجانی به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی صحنه یک نفر از مصدومین را به بیمارستان صحرایی این شهرستان منتقل کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: یک نفر از مصدومین به دلیل نبود کد آمبولانس فوریت‌های پزشکی و درخواست بیمارستان به گردان ۱۱۵ سپاه پاسداران منتقل و تحویل بالگرد ارتش شدو سایر مصدومان توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: تصادفی دیگر در ساعت ۲۲ و ۵۷ شب گذشته، واژگونی خودرو پژو پارس در محور جوانرود به ثلاث‌ باباجانی، دشت گلاله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر استان اعلام و بلافاصله نیرو های امدادی پایگاه زلال شعبه جوانرود به محل حادثه اعزام شدند.

عیوضی خاطرنشان کرد: این حادثه ۵ مصدوم  به دنبال داشت که امدادگران هلال‌ احمر پس از ارزیابی و انجام اقدامات کمک‌های اولیه مصدومان حادثه را با همکاری عوامل فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل کردند.این حادثه در ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد امروز شنبه بیست و نهم بهمن‌ماه پایان یافت.

پایان پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا