البرز

ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده (ماموت) افتتاح شد

ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده (ماموت) افتتاح شد

به گزارش یولن از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» در مراسم افتتاح ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده (ماموت)که با حضور «علیرضا جعفری» معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز برگزار شد، گفت: امید است با اقدامات صورت گرفته شاهد ارتقای سطح خدمات به مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی ادامه داد: ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه‌های قطار و ایستگاه‌های قطار تهران- کرج- هشتگرد به بهره‌رداری رسیده است.

وی افزود: راه‌اندازی این ایستگاه مطالبه شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی اطراف و همچنین شهرها و روستاهای همجوار بود که اکنون محقق شد و به طور قطع با کیفیت بهتر دنبال می‌شود.

عبداللهی گفت: یکی از شاخصه‌های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است؛ از این رو باید به این مؤلفه مهم توجه ویژه‌ای کرد.

وی افزود: حدود یک ماه پیش در نشستی با مدیر عامل مترو تهران، خط متروی کرج-هشتگرد تحویل تهران داده شد و مقرر گردید مشکلات فنی این خط اعم از سیگنالینگ و… را رسیدگی و حل کنند.

به گفته استاندار البرز کاهش زمان حرکت قطارها یکی از موضوعاتی است که در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

گفتنی است امروز هزار و ۴۷۰ واحد مسکن مهر به صورت رسمی تکمیل و تحویل متقاضیان شد، همچنین بوستان جوان در شهر جدید مهستان به مساحت ۸ هزار ۷۸۰ متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا