سمنان

حمایت‌ مالی برای توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در سمنان

حمایت‌ مالی برای توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در سمنان

به گزارش یولن از سمنان، داود بوند، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت سال ۱۴۰۰ به ۶۱ طرحی که توسط مشاوران برای ارائه خدمات به واحدهای صنعتی در سامانه http://eservice.isipo.ir ثبت و توسط اعضای کلینیک کسب و کار بررسی شد، حمایت مالی و معنوی به عمل آورد.

وی اضافه کرد: کلینیک کسب و کار استان سمنان با رویکرد ایجاد جامع‌ترین، طبقه‌بندی‌شده‌ترین، منظم‌ترین و قابل‌اعتمادترین مشاوران و با داشتن ۵۵ مشاور حقیقی و حقوقی شامل ۳۶ مشاور حقیقی و ۱۹ مشاور حقوقی در استان سمنان مشغول فعالیت است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به فعالیت تیم‌های عارضه‌یابی در راستای توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای جامعه هدف کلینیک کسب و کار، تصریح کرد: ۹ مشاور عارضه‌یابی، ۲۱ مشاور برای توسعه محصول و فناوری، ۹ مشاور توسعه نظام مدیریت، هفت مشاور برای بازاریابی و بازرگانی، پنج مشاور سرمایه‌گذاری و تأمین مالی و یک مشاور برای زیرساخت و نیز فناوری اطلاعات در تیم‌های عارضه‌یابی و توانمندساز کلینیک کسب و کار ایفای نقش دارند.

بوند با بیان اینکه یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان با هدف افزایش بهره‌وری سرمایه‌های ملی ایجاد شد، ادامه داد: پنج وبینار، سمینار و کارگاه آموزشی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، ۱۵ مورد جذب مشاور، برگزاری پنج کلینیک سیار به‌منظور ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سؤالات واحدهای صنعتی و … ازجمله برنامه‌های عملیاتی کلینیک کسب و کار در سال ۱۴۰۰ بود.

به گزارش فارس؛ کلینیک کسب و کار با هدف ارائه خدمات اثربخش کسب و کار بر اساس دامنه شمول مندرج در بخشنامه کلینیک کسب و کار راه‌اندازی شده است.

شناسایی، تحلیل وضعیت، دسته‌بندی و مستندسازی نیازها و مسائل کسب و کار بنگاه‌ها و طرح‌ها، خوشه‌ها و رشته صنعت‌ها، در قالب مصاحبه، بازدید حضوری از واحد و یا مراجعه مستقیم متقاضی به مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، برگزاری کلینیک‌های سیار، مراجعه تیم‌های توانمند ساز به بنگاه‌ها در قالب برنامه‌های تدوین‌شده بخشی از حوزه خدمات و فعالیت کلینیک کسب و کار است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا