سمنان

حمله با سلاح سرد به مأموران پلیس/ باند سارقان در سمنان متلاشی شد

حمله با سلاح سرد به مأموران پلیس/ باند سارقان در سمنان متلاشی شد

اسدالله ناکینی فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا از شهرستان دامغان سرقت منزل انجام دادند و به سمت سمنان در حال حرکت هستند، سریعاً گشت کلانتری به محور اصلی اعزام شد.

وی گفت: مأموران انتظامی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری، خودروی تویوتا را مشاهده و پس از اعلام دستور ایست به آن، بدون توجه به فرمان صادر شده از سوی پلیس به سمت پل جهاد متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از تعقیب و مراقبت خودروی تویوتا، حضور نیروهای کمکی در پل جهاد و در نهایت توقیف خودرو خبر داد و افزود: یکی از سه نفر سرنشینان خودرو با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شد که با سرعت عمل پلیس، همگی متهمان دستگیر شدند.

ناکینی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقداری مواد مخدر صنعتی، یک عدد باطری تراکتور، هشت قطعه مرغ یخی و یک عدد نرده آهنی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیس به انواع سرقت ازجمله سرقت منزل، قطعات خودرو و سرقت از معابر عمومی اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا