اخبار ورزشی

رکورد تاریخی النصر مقابل پرسپولیس

رکورد تاریخی النصر مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری یولن؛ النصر شب گذشته با کسب پیروزی ۲ بر صفر در ورزشگاه آزادی تهران در چارچوب دور نخست دیدارهای گروه E لیگ قهرمانان آسیا به رکوردی تاریخی دست یافت.
بر اساس این گزارش؛ تیم النصر برای نخستین بار پس از معرفی سیستم جدید برگزاری لیگ قهرمانان آسیا از فصل ۲۰۰۳ – ۲۰۰۲ به ایران سفر کرد و پیروز شد. این تیم شهر ریاض پیش از مسابقه دیشب برابر پرسپولیس در هر سه بازی که در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های ایران برگزار کرده بود، شکست خورده بود. دو مورد از این باخت‌ها در سال ۲۰۱۱ به تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان و سومین باخت به دست پرسپولیس در سال ۲۰۱۵ بود. النصر همچنین نخستین پیروزی‌اش را برابر یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که در سه دیدار قبلی زردپوشان را شکست داده بود، به دست آورد. گل‌محمدی زمانی که سرمربی ذوب‌آهن بود با کسب دو پیروزی برابر النصر راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ شد و با پرسپولیس در نیمه‌نهایی همین مسابقات در سال ۲۰۲۰ النصر را حذف کرد.

الریاضیه همچنین اشاره به آسیب‌دیدگی مهدی ترابی در بازی شب گذشته برابر النصر کرد و نوشت: شهاب زاهدی که پیش از این با زوریا لوهانسک در لیگ کنفراس اروپا بازی کرده بود و تجربه بازی آسیایی نداشت برابر النصر به میدان رفت.

محمد کمال ریشه، کارشناس داوری الریاضیه از مصر درباره قضاوت تاتاشیف ازبکستانی در بازی پرسپولیس و النصر با دادن نمره ۸.۵ به او گفت: این داور ازبکستانی در بخش آمادگی جسمانی بسیار بالا، مهارت حرکتی، موقعیت‌یابی و جریمه‌های صورت گرفته سطح بسیار خوبی ارائه داد. تاتاشیف در تصمیمات بحث‌برانگیز از جمله اخراج میلاد سرلک و هماهنگی با سایر داوران برای عدم توسل به سیستم کمک‌داور ویدئویی عملکرد بهینه‌ای داشت.

۲۵۱۲۵۱

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا