اخبار ورزشی

تاریخ‌سازی به سبک خاتون بم/ استقلال الگوی لیگ بانوان شد!

تاریخ‌سازی به سبک خاتون بم/ استقلال الگوی لیگ بانوان شد!

به گزارش خبرگزاری یولن، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار حساس پشت سر گذاشته شد. دیدار تیم های ایساتیس فارس و خاتون بم در آخرین هفته از این رقابت ها عصر چهارشنبه در حالی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که پیش از این بازی ، قهرمانی تیم خاتون و سقوط تیم ایساتیس به لیگ دسته یک مسجل شده بود.

خاتون بم با پیروزی شیرین ۶ بر ۱ موفق شد برای بار دهم قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شود و تاریخ سازی کند. از شگفتی سازی های این فصل از رقابت های لیگ برتر بانوان این بود که تیم خاتون بم موفق شد این قهرمانی را مقتدرانه و بدون هیچ شکستی بدست بیاورد که به نوبه خودش کم نظیر است.

حال این قهرمانی بدون شکست، یادآور قهرمانی تیم استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر است. شاید آرزوی هر استقلالی بازگشت آن ترکیب رویایی استقلال به همراه مربی محبوبشان یعنی فرهاد مجیدی باشد. استقلالی که در لیگ بیست و یکم موفق شد با ۱۹ برد و ۱۱ تساوی و با مجموع ۶۸ امتیاز قهرمان شود و تاریخ سازی کند و عنوان اولین قهرمانی بدون باخت را در لیگ برتر را بدوش بکشد.

حال پس از تاریخ سازی استقلالی ها در لیگ آقایان نوبت به تیم افسانه خاتون بم رسیده که دهمین قهرمانی‌ آنان در لیگ برتر بانوان با رکوردی همراه شده است که شاید دست یافتن به آن کار هر تیمی نباشد.

تاریخ‌سازی به سبک خاتون بم/ استقلال الگوی لیگ بانوان شد!

۲۵۸۲۱۹

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا