البرز

اعدام بی‌گناهان با شعار دروغین مبارزه با تروریسم/چهره واقعی عربستان نمایان شد

اعدام بی‌گناهان با شعار دروغین مبارزه با تروریسم/چهره واقعی عربستان نمایان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص اقدام اخیر عربستان سعودی و به شهادت رساندن ۸۱ تن از شهروندان آن کشور، گفت: عربستان این افراد مظلوم را به اتهام داشتن افکار نادرست، عقاید انحرافی، همکاری اطلاعاتی با داعش، القاعده و انصارالله یمن و اقدام علیه امنیت عمومی و ایجاد شورش و هرج و مرج اعدام کرد.

این مقام مسؤول در ادامه ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان مقیم عربستان، افزود: در این خصوص چند نکته لازم به ذکر است که یکی از آن‌ها اشاره به سوء استفاده برخی از کشورهای ظالم از شعار مبارزه با تروریسم در رژیم‌ها و دولت‌های مختلف که در سال‌های اخیر به عنوان یک حربه برای اجرای همه‌ نیات سوء تبدیل شده است.

وی ادامه داد: عربستان، اسراییل، انگلیس، دولت‌های غربی و بعضی از کشورهای به ظاهر مسلمان افراطی نیات شیطانی خود را ذیل شعار مبارزه با تروریسم مخفی کرده‌اند.

ولایی برحق تصریح کرد: مطلب دومی که بسیار مهم و‌ حائز اهمیت قابل ذکر است؛ نمایان شدن چهره واقعی عربستان و علی الخصوص بن‌سلمان در پی این اقدام خبیثانه است، در حالی که ادعاهای آزاد اندیشی و مدارای تفکرات و احترام به عقاید مختلف را دارد تا به حقیقت و‌ ذات خود دولت عربستان سرپوش قرار بدهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: عربستان نهایت مجبور شد در این عملیات ذات خود را به کشورهای جهان نشان بدهد همه این شعارها در چهارچوب مسیر باطلی است که اسلام آمریکایی حاکم در عربستان در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: بنظر می‌رسد برخورد قاطع و سریع آزاد اندیشان و آزادی خواهان جهان با این نوع رفتارها، پیرو کشتارهای متعددی که در کشور عربستان رخ داد؛ از کشتار مردم یمن تا مجموعه شیعیان بحرین لازم است؛ در صورت عدم برخورد قاطع با عاملان این جنایات، چنین رفتارهایی رخ خواهد داد ما نیز همچون سایر آزادی خواهان،خواستار محکوم کردن در مجامع جهانی و وفاق خواستن همه ملل و آزادی خواهان در مقابل این اشتباه فاحش می باشیم.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا