قم

تنیسور قم در آسیا درخشید

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امیرحسین بادی یکی از سرمایه‌های ورزش قم و کشور در رشته تنیس است که از رده‌ سنی نونهالان در این رشته فعالیت می‌کند و خوشبختانه با توانمندی و استعدادی که خود این ورزشکار دارد و همچنین حمایتی که خانواده وی از این تنیسور داشتند، به جایگاه بسیار خوبی در این رشته رسیده است.

وی ادامه داد: بادی سه سال قبل با کسب سهمیه حضور در مهمترین رویداد ورزشی قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی یک دستاورد بسیار بزرگ و ارزشمند برای تنیس قم رقم زد و نخستین ورزشکار این رشته شد که به این رویداد رخداد مهم آسیایی راه پیدا می‌کند.

مربی تنیس استان قم با بیان اینکه اکنون موفقیتی دیگر توسط این تنیسور پرتوان و دیگر ملی‌پوشان کشورمان در سطح قاره آسیا رقم خورده، اضافه کرد: امیرحسین بادی به همراه دیگر ملی‌پوشان تنیس ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه رتبه نخست را کسب کرده و به دسته بالاتر راه یافتند.

وی ابراز کرد: مسابقات گروه چهار تنیس آسیا و ‌اقیانوسیه با حضور تیم‌های ملی ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، ترکمنستان، یمن و امارات به انجام رسید و سرانجام تیم کشورمان مجوز حضور در بازی‌های گروه سوم آسیا و‌ اقیانوسیه را کسب کرد.

خاتمی بیان کرد: تنیسورهای ملی‌پوش ایران بعد از برتری برابر تیم‌‌های قرقیزستان، یمن و کامبوج و صعود به عنوان تیم نخست مرحله مقدماتی ، در پلی‌آف برای رسیدن به گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه مقابل عراق قرار گرفت و با کسب یک برد ارزشمند دیگر مجوز راهیابی به دسته بالاتر را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: هدایت تیم کشورمان را در این مسابقات اکبر طاهری بر عهده داشت و فرشاد طلاور به عنوان مربی، امیر اکبری بدن‌ساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست دیگر اعضای کادر تیم ایران بودند، ضمن اینکه علاوه بر امیرحسین بادی ملی‌پوش ارزنده تنیس قم، دیگر اعضای تیم ایران را حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا