کهگیلویه و بویراحمد

دیدار فرزندان شهدا با استاندار/لابی‌ گرها در به در دنبال مدیریت‌ها!/فریاد از غوغای بی‌عدالتی در ۸ سال گذشته

به گزارش یولن از یاسوج؛ فرزندان شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مشکینی یکی از فرزندان شهدا گفت: احمدزاده استاندار از جنس انقلابی است ما به استاندار امیدواریم تا کنون عملکرد خوبی داشته و مناطق مختلف استان برای او تفاوتی ندارد به مناطق محروم بیشتر اهمیت می‌دهد.

این فرزند شهید در ادامه با بیان اینکه استان ما ۱۸۸۸ شهید و ۱۰۳۰۰ آزاده و ۱۴۳۲ فرزند شهید داریم یادآور شد: با وجود این‌که استان مرزنشین نیستیم اما بیشترین حضور را در جنگ داشتیم این به معنای انقلابی بودن مردم استان است حضور ۳۶ هزار رزمنده با ده‌ها بار اعزام موید این مطلب خواهد بود.

مشکینی گفت: پدران خود را از دست دادیم تا عدالت برقرار شود چند روز پیش یک فرزند شهید به خاطر تبعیض و استخدام‌های فله ای در ادارات اقدامی اعتراضی داشت که ناخوشایند بود.نباید اجازه داد که در آینده باز هم چنین شود نباید در استان ما تبعیضی صورت گیرد تا به چنین وضعیتی برسیم. 

این فرزند شهید در ادامه با بیان اینکه شهدای بزرگی مثل عبدالرسول زرین و شهید هدایت الله طیب داشته‌ایم و باید بر خود به داشتن چنین شهدایی ببالیم گفت: جذب غیر مرتبط فرزندان شهدا در ادارات نیز یک مشکل به شمار می رود در حالی که با مدرک طراحی دوخت در راهداری استخدام شده و مهندس عمران را در بهزیستی به کار گرفتند.

وی افزود:برخی مشاوران ایثارگران در ادارات هم بعضا افرادی ناکارآمد هستند مدیران کل مشاوران را انتخاب می کنند که ارتباط خوبی با ایثارگران ندارند چون می‌خواهند فرزندان ایثارگران از حقوق خود آگاه نباشند.

وی گفت: افرادی معرفی شوند که از بدنه ایثارگری و دلسوز باشد ۱۵۰ فرزند شهید با مدرک دیپلم و زیر دیپلم داریم که به هر دلیل نتوانستند درس بخوانند باید به داد آنها برسید.

مشکینی در ادامه گفت: به تاریخ ۴ تیرماه سال ۶۷ استان نگاهی بیندازید این تاریخ در استان ما مظلوم شده باید این روز را به نام روز دلاوری استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ثبت کنید.

در ادامه دکتر مرادی یکی دیگر از فرزندان شهدا گفت: تبلیغات گسترده‌ای کردند که ۱۴۰ نیروی فرزند شهید را در استان به کار می‌گیرند که فقط در حد شعار بود در حالی که در جامعه به فرزندان شهدا نگاه خوبی نیست و فکر می‌کنند همه مشاغل را اشغال کرده‌اند اما فرزندان شهدا شاید دغدغه نان داشته باشند ولی دغدغه نام ندارند.

در ادامه صدیقه یزدان پناه فرزند شهید فضل الله یزدان‌پناه گفت درد دل ما از بی‌مسئولیتی مدیران است.برخی از مدیران کشور و استان را به چنین وضعیتی انداخته اند از نام ایثارگران پل ساختند و به قدرت رسیدند و بعد ایثارگران را به حال خود رها کردند.

این دختر شهید گفت: این استان با داشتن مدیران متعهد و متخصص و جهادی می‌تواند استانی بدون‌ فقر و بیکاری باشد.

وی افزود: آقای استاندار اکنون شما هستید و نابسامانی در گوشه گوشه این استان مظلوم که باید برای آن چاره ای بیاندیشید.

در ادامه این دیدار محمد سلیمی‌راد هنرمند و مستندساز برجسته ایران و استان هم از مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد که متاسفانه هیچ گونه حمایتی از هنرمندان ایثارگر در استان نمی‌شود.

 

احمدی یکی از فرزندان شهدا نیز با اشاره به صحبت‌های استاندار مبنی بر سنگ اندازی ها جهت چینش مدیران گفت: آقای استاندار اصلاح‌طلبان که دیگر نباید مراجعه کنند سوال این است با آن همه افتضاحاتی که در دولت پیشین به وجود آوردند آیا باز هم باید دنبال جایگاه باشند.

وی گفت: خیلی‌ها با نقاب اصولگرایی و معامله‌گر پیگیر پست ها و مدیریت ها هستند تا به اهداف خود برسند و به ریش ما بخندند اگر در چینش مدیریت‌ها نجنبیم فشارها زیاد می‌شود و به صلاح نیست.

این فرزند شهید گفت: نباید بگذاریم اعتمادی که به دولت انقلابی شده کم کم از بین برود وقتی بهترین ها انتخاب شود دغدغه همه مردم رفع خواهد شد و استخدام فله ای و غیر قانونی نخواهیم داشت و مردم راضی خواهند شد.

وی گفت: تهران هم مرکزی برای لابی‌گری برخی از نیروها شده نیروهای لابی‌گری که با عسل و گردو و روغن به دنبال گرفتن مدیریت ها هستند مراقب معامله‌گری آنها در مرکز باشید.

وی در ادامه با گلایه از وقتی که استانداران برای جامعه ایثارگران و فرزندان شهدا می‌گذارند گفت: در دوره استانداری آقای خادمی ۵ دقیقه وقت دادند و یک جلسه هم بیشتر نگذاشتند وعده می‌دادند که جلساتی را برگزار خواهند کرد که هیچگاه آن جلسات برگزار نشد اما دولت انقلابی یقیناً با دولت گذشته تفاوت خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا