همدان

زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در نهاوند فراهم شود

زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در نهاوند فراهم شود

به گزارش خبرگزاری یولن از نهاوند، علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی رفع موانع توسعه و تامین اعتبارات نهاوند اظهار کرد: امروز دولت با همه محدودیت‌هایی که دارد امکان سرمایه‌گذاری مستقیم در طرح‌های توسعه را ندارد اما بنگاه‌های اقتصادی بزرگی مانند شستا و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) وجود دارند که می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه با وجود تنگناهای موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری در شهرستان موظف به تامین انتظارات مردم هستیم اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در نهاوند فراهم کرده و برای رفع موانع همکاری‌ لازم را داشته باشند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با تاکید بر اینکه رفع موانع موجود برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند زمینه اشتغال و کاهش بیکاری در منطقه را فراهم کند اضافه کرد: ورود دستگاه‌های استانی برای رفع موانع تولید در شهرستان امری ضروری است.

وی به نمونه‌ای از طرح‌های عمرانی شهرستان که در حال حاضر راکد مانده اشاره کرد و افزود: برای تکمیل راه ارتباطی محور حادثه‌خیز آورزمان به نهاوند حدود یک سال است منتظر صدور مجوز بهره‌برداری از معدن هستیم که متاسفانه تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

فرماندار نهاوند نیز با تاکید بر تعیین تکلیف برخی از طرح‌های عمرانی شهرستان و اختصاص اعتبارات مورد نیاز تا قبل از فصل سرما گفت: از مدیران استانی درباره تخصیص‌ها برای شهرستان با توجه به ضرورت‌های موجود در اتمام و تحویل برخی پروژه ها پیش از فصل سرما انتظار می‌رود نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

ضرغام احمدوند افزود: با توجه به اینکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری در دسترس است از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهیم تا کار را شروع کرده و با سرعت به اتمام برسانند چراکه پس از اتمام کار سریع هزینه به حساب واریز خواهد شد و از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی رفع موانع پروژه های عمرانی در شهرستان را عامل مهم توسعه و جلب رضایت مردم بویژه در بحث راه‌ها، مسکن و حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: در ساخت مسکن از بانک‌ها می‌خواهیم در نحوه پرداخت وام به متقاضیان تجدید نظر و نهایت همکاری را داشته باشند زیرا با فرصت‌سوزی بانک‌ها با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت و ساز این مردم هستند که ضرر می‌کنند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا