اصفهان

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان آغاز شد

به گزارش یولن از اصفهان، سردار مجتبی فدا در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای جوانان مؤمن، متعهد، انقلابی و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و فناوری دیجیتال، اظهار کرد: همگرایی این ظرفیت در مقابله با جبهه استکبار جهانی می‌تواند منشأ اثر باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: اگر این همگرایی بوجود آید و بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عمل منطقی و معقول با پرهیز از خنثی همدیگر  وارد میدان شویم، در عرصه جهانی تاثیرگذار خواهی بود و می‌توانیم در جنگ اراده‌ها، اراده خود را بر اراده استکبار جانی تحمیل کنیم.

وی اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، طرفداران و هوادارانی دارد که با استفاده از ظرفیت‌ها می‌توانیم همراهی بیشتری در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

فدا تصریح کرد: استفاده از تولیدات این مجموعه در صدا و سیمای مرکز اصفهان از دیگر ثمرات این رویدادها و ظرفیت رسانه‌ای است، کما اینکه مسؤولان اعلام کرده‌اند که از محتوای خوب در صدا و سیما بهره‌برداری خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان تاکید کرد: همانطوری که شهدا در سختی‌ها همواره با ذکر و دعا و کمک گرفتن از خدا بر مشکلات غلبه می‌کردند، لازم است جوانان انقلابی و مؤمن نیز در این جنگ اراده‌ها با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و کمک گرفتن از راه و یاد شهدا خود را آماده سازند.

وی خاطر نشان کرد: رویداد تولید دیجیتال با رمز یا فاطمه الزهرا (س) شروع شد و در این رویداد ۱۳۰ برادر در قالب ۳۵ تیم و ۱۸۸ خواهد خواهر در قالب ۵۲ تیم به مدت ۴۸ ساعت به رقابت می‌پردازند.

فدا تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد، مستند به بیانیه گام دوم در سه بخش تولید نرم‌افزار، پویانمایی و بازی‌سازی در سه محور سبک زندگی ایرانی و اسلامی با رویکرد امید به آینده، خدمت به مردم با رویکرد فکری شهید سلیمانی و استکبارستیزی با رویکرد خروج آمریکا از منطقه رقابت خواهند داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: مجموعه سپاه استان همواره حامی جوانان مؤمن انقلابی در عرصه‌های تولید محتوای مبتنی بر نگرش انقلاب اسلامی است و در این خصوص نیز اسکان، پذیرایی، تجهیزات ارتباطی و امکانات لازم را برای شرکت کنندگان در این رویداد را تامین کرده است.

حداقل ۵۰ تا ۶۰ درصد محتوای فضای مجازی را باید خودمان تولید کنیم

بهرام عبدالحسینی صبح امروز در آئین افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج  اظهار کرد: دشمنی آمریکای جنایتکار با ما همیشگی بوده و خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان تصریح کرد: امروز شاید مهم ترین جنگی که ما با امریکا داریم جنگ فرهنگی و رسانه ای است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قبل از ورود به عراق و افغانستان جنگ رسانه‌ای انجام داد و جنگ رسانه‌ای را از این دو کشور برد و هیچ مقابله‌ای در این دو کشور به این دلیل اتفاق نیفتاد، ادامه داد: امروز آمریکا و کشورهای غربی خیلی وارد جنگ نظامی با کشورها نمی‌شوند.

عبدالحسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت فضای مجازی بیان کرد: امروز دشمنان به وسیله فضای مجازی جنگ را علیه ما شروع کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: امروز یک از جاهایی که ما در آن آسیب می‌بینیم، فضای مجازی بوده و امروز نزدیک به ۸۰ تا ۸۵ درصد محتوا در فضای مجازی دست افرادی است که خارج از کشور هستند و بسیار در این زمینه ضعیف عمل کردیم.

وی گفت: در نظرسنجی که سال گذشته در اصفهان انجام شده بالای ۷۰ درصد مردم اصفهان از پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی استفاده می‌کنند و ما نتوانستیم پیام‌رسان‌های داخلی را در این زمینه داشته و فضا را در دست بگیریم.

عبدالحسینی با بیان اینکه جنگ، جنگ روایت‌هاست و هر کس روایت اول را مطرح کند تقریبا برنده است، گفت: از بسیجیان می‌خواهم خوب در این فضا کار کنند و بتوانیم در چند سال آینده ۵۰ تا ۶۰ درصد محتوا را توسط بسیجیان بارگذاری کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا