همدان

مجاهدانی چون امیرسرتیپ جوادی حماسه‌های پرافتخاری رقم‌ زده‌اند

مجاهدانی چون امیرسرتیپ جوادی حماسه‌های پرافتخاری رقم‌ زده‌اند

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرمانده عملیات نصر در استان همدان و بزرگداشت امیر سرتیپ محمد جوادی با بیان اینکه قدردان سلحشوری‌‌های فرماندهان مقتدر نظامی ایران هستیم اظهار کرد: استکبار جهانی در یک طراحی از پیش تعیین شده، به دنبال این بود تا انقلاب اسلامی را در‌ همان روزهای اول با شکست مواجه کند. 

وی با بیان اینکه امثال امیر سرتیپ دوم محمد جوادی حماسه‌های پرافتخار این سرزمین را رقم‌ زده‌اند گفت: استکبار جهانی، افراد شرور و معاند را در نقاط مختلف کشور به کار گرفت تا با ایجاد بلوا و درگیری، کشور را به سمت تجزیه برده و به زعم خود انقلاب اسلامی را شکست دهد.

استاندار همدان افزود: یکی از این اقدامات استکبار جهانی در کردستان رخ داد که ضد انقلابیون را ساماندهی و پشتیبانی کرد تا با اشغال و جداسازی بخشی از سرزمین ایران، از آن به عنوان یک پایگاه علیه جمهوری اسلامی استفاده کند. 

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب به دنبال ساماندهی یک پایگاه برای مقابله با انقلاب شکوهمند اسلامی بودند، بی‌شک، اگر مجاهدت‌های امثال امیر جوادی نبود، سنندج به دست استکبار می‌افتاد و انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی متحمل می‌شد. 

قاسمی‌فرزاد گفت: وجود فرماندهان بزرگ این مرز و بوم باعث شده، نه تنها این توطئه که اقدامات ضد انقلاب در شهرهای دیگری همچون ترکمن‌صحرا، آذربایجان، خوزستان، سیستان و بلوچستان ناکام بماند و به شکست منجر شود.

وی با بیان اینکه وقتی اقدامات ضدانقلابی استکبار جهانی وقتی در اوایل انقلاب با شکست مواجه شد، با همراهی و همکاری صدام، جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد گفت: خیال باطل آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی این بود که ایران در اوایل انقلاب دارای یک نیرو یا ارتش منسجمی برای دفاع نیست و موفق خواهند شد کشور را اشغال کنند. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه آمریکا و دیگر دشمنان غافل از این بودند که نیروهای ارتش و هوایی معتقد، متدین و مردمی هستند اظهار کرد: امثال امیر محمد جوادی و بخش‌های مختلف نیروهای نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس مردانه و جانانه در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند. 

وی گفت: در آن زمان که هنوز بسیج شکل نگرفته بود، نیروهای مردمی از نقاط مختلف کشور حرکت کردند و توانستند در کنار دیگر رزمنده‌ها در دوران دفاع مقدس، حماسه پرافتخار این سرزمین را رقم بزنند‌.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه از همه سلحشور‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمنده‌ها در بخش‌های مختلف دفاع مقدس تقدیر و تشکر می‌کنیم بیان کرد: اقدام بسیار نیک و پسندیده فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی قهرمان در راستای تجلیل از امیر سرتیپ جوادی و امثالهم، می‌تواند به عنوان یک سنت حسنه در استان و کشور ساری و جاری شود‌.

وی گفت: باید از همه کسانی که سلحشوری کرده و یا برای ایران عزیز اسلامی خدمت خالصانه کرده‌اند، در حضور خانواده تجلیل و قدردانی شود تا بدانند که ما پاس می‌داریم‌ و به ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و سلحشوری‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف نظامی ارج می‌نهیم.

این مراسم با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، فرماندهان نظامی، انتظامی، مدیران ادارات و سازمان‌های استان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا