سمنان

سرپرست اقتصادی استانداری سمنان: آرامش در بازار حاکم است

سرپرست اقتصادی استانداری سمنان: آرامش در بازار حاکم است

به گزارش یولن از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف بازار آرامش نسبی حاکم است.

وی تصریح کرد: قیمت اجناس مختلف در بازار استان سمنان از سطح میانگین کشوری پایین‌تر بوده که نشان‌دهنده تلاش همه مسؤولان، صنوف و همکاری مردم عزیز است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان باید تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای موردنیاز انجام پذیرد تا مردم در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

حمیدی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان سمنان نظارت‌های خود بر رستوران‌های بین‌راهی افزایش دهند و با خاطیان و کسانی که قوانین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد شدید کنند.

وی بیان کرد: فرمانداران و شورای آرد و نان شهرستان‌های استان بر نانوایی‌ها نظارت دقیق‌تر و بیشتری انجام دهند تا نانوایی‌ها ساعات پخت نان، روز کشیک و همچنین تلفن ناظران را در نانوایی‌ها درج کنند تا مردم مطلع شوند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا