سمنان

نصب و بهره‌برداری ۷۴ ایستگاه هوایی توزیع برق در گرمسار

نصب و بهره‌برداری ۷۴ ایستگاه هوایی توزیع برق در گرمسار

رحمان اشرفی مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در گرمسار اظهار کرد: با نصب و بهره‌برداری ۷۴ ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۱۳ هزار و ۹۴۰ کیلوولت آمپر، هم‌اینک ظرفیت پست‌های توزیع برق شهرستان گرمسار ۳۹۳ مگاوات است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته، یک‌هزار و ۱۲۸ اشتراک جدید به شمار مشترکان برق شهرستان گرمسار اضافه شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به این‌که طرح احداث ۲۳ هزار و ۴۳۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در این شهرستان به اجرا درآمد، افزود: در راستای حفظ و پایداری خطوط برق‌رسانی، عملیات اصلاح ۳۲ هزار و ۱۰۴ متر شبکه توزیع برق هم به انجام رسیده است.

اشرفی عنوان کرد: در راستای پروژه‌های کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت شبکه سیمی، ۲۰ هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی این شهرستان، به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که در راستای برنامه هوشمندسازی شبکه، ۲۹۵ کنتور هوشمند برق طی سال ۱۴۰۰ دایر شده است، ادامه داد: از زمان آغاز اجرای این طرح تا به حال، دو هزار و ۴۹۷ دستگاه کنتور هوشمند در شهرستان گرمسار نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: طی سال قبل، ۶۰۴ پروژه عمرانی برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال در صنعت توزیع برق شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا