کردستان

عضو شورای شهر سنندج: شهرداری مکلف به اجرای مصوبات قانونی شورا است

عضو شورای شهر سنندج: شهرداری مکلف به اجرای مصوبات قانونی شورا است

به گزارش خبرگزاری یولن از سنندج، عزت رضایی در جلسه بررسی دشواری‌های اتوبان دکتر حسینی و به تبع آن بروز مشکلات برای مردم آن نواحی که با حضور اعضای شورا، نمایندگان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره‌کل راه و شهرسازی و معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: سالانه انسان‌های بی‌گناهی به دلیل بی‌دقتی و بی‌تدبیری مسوولان امر در اتوبان دکتر حسینی جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج افزود: مسوولانی دارای وظیفه و مسؤولیت هستند لکن به درستی ایفای وظیفه نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: از این تاریخ به بعد بنده به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج شخصا پیگیر مشکلات کمربندی دکتر حسینی و سایر موارد مشابه تا حصول نتیجه خواهم بود.

رضایی یادآور شد: شهرداری سنندج حق ندارد مصوبات قانونی شورا را ابتر بگذارد بلکه مکلف به اجرای آن است و باید این تذکر را جدی بگیرند.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج اذعان داشت: تنها شهرداری متولی این امر نیست بلکه باید ادارات مربوطه همچون راهداری، شورای ترافیک، پلیس راهور و سایر ادارات نیز دخیل باشند و کمک کنند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در صورت عدم همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط، از عبور کامیون‌ها در اتوبان دکتر حسینی جلوگیری می‌کنیم و مسؤولان مربوطه باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی منتخبین و معتمدین مردم در پارلمان محلی شورا، پیگیری و به سرانجام رساندن مشکلات مردم است، جلسه بعدی کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای سنندج، در تهران در محل سازمان راهداری کشور و در محل کار وزیر یا معاون وی در خصوص مشکلات اتوبان دکتر حسینی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا