البرز

ماجرای فیش حقوق نجومی شهردار گلسار چه بود؟

ماجرای فیش حقوق نجومی شهردار گلسار چه بود؟

حمید کیا روستا گ، شهردار گلسار، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص فیش حقوقی ۴۲ میلیونی شهردار در دی ماه امسال، اظهار کرد: اشتباه در پرداخت حقوق از دوره پنجم شورا وجود داشته و در پاداش های موردی پرسنل مجموعه مدیریت شهری، شهردار هم لحاظ می شده است. من بلافاصله این پول را به بیت المال برگرداندم.

وی در خصوص پاداش ۱۵ میلیون تومانی در فیش حقوقی خود، گفت: به تعدادی از پرسنل به صورت موردی پاداشی بین یک میلیون تا ۱۲ میلیون تومان پرداخت شده است و بابت خدماتی که در موضوع اعمال ماده ۱۹ و تعیین تکلیف معادن متروکه بوده که مجوزهای لازم صادر شده و در صورتی که به نتیجه برسد، آورده ای بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای شهر گلسار دارد. 

این مدیر شهری میزان حقوق حدود ۲۸ میلیونی خود را تایید کرد و افزود: من کارمند وزارت کشور هستم و حقوق شهرداران از سوی استانداری طی حکمی اعلام می شود معمولا شهرداران شهرهای اقماری کم و بیش همین مبلغ را می‌گیرند.

وی بر لزوم شفاف سازی حقوق مدیران تاکید کرد و افزود: من به عنوان اولین شهردار در استان البرز در خصوص شفاف سازی پرداخت حقوق اقدام خواهم کرد.

کیا روستا در بخش دیگری از سخنانش در خصوص طرح استقبال از بهار در شهر گلسار، گفت: تعمیر روشنایی، تبلیغات محیطی، کاشت گل های فصلی، ساماندهی پایه های تابلوهای ترافیکی، جمع آوری و زنده گیری سگ های بلاصاحب، لایروبی نهرها، جمع آوری نخاله ها و پاکسازی در حوزه شهری و نصب المان نوروزی در مجموعه شهر و تعویض المان شهدا در مسیر اصلی شهر گلسار از جمله اقداماتی است که درطرح استقبال از بهار انجام می شود.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا