فرهنگ و هنر

استعدادیابی یک ناشر از نویسندگان دهه هشتادی و نودی

استعدادیابی یک ناشر از نویسندگان دهه هشتادی و نودی

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا انتشارات رزا از ناشرانی است که از بین دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی در مناطق مختلف تهران استعدادیابی می‌کند و به عنوان یک حامی در کنار این عزیزان است.

فریبا رئیسی، مدیر مسئول انتشارات رزا در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا گفت: انتشارات رزا چند سالی است که حوزه فعالیت های خود را بصورت ویژه برای نویسندگان دهه هشتادی و نودی قرار داده، آموزش آنلاین نویسندگی  بصورت رایگان، اهدا مدرک نویسندگی و همراهی این عزیزان تا آثارشان آماده چاپ بشود و در بخش چاپ کتاب‌ها برای نویسندگان کمک هزینه چاپ در نظر گرفته ایم.

مدیر مسئول انتشارات رزا با بیان اینکه در حوزه چاپ کتاب سعی کردیم از پتانسیل دهه هشتادی ها استفاده کنیم و قصد داریم که این کتاب‌ها به زبان‌های دیگر هم ترجمه بشوند،؛ تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل های نویسندگان دهه هشتادی و نودی برای تولید کتاب های صوتی در تلاش هستیم و گام های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: تاکنون ٢٠٠عنوان کتاب از نویسندگان نوجوان و جوان به چاپ رسیده، و کتاب مدادرنگی های کوچولو به نویسندگی امیر علی سیدلر، دانش آموز دوم ابتدایی که یک کتاب سه زبانه (فارسی، انگلیسی و فرانسوی) به رشته تحریر در آورده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مدیریت نمایشگاه کتاب بهتر از سال‌های گذشته بود گفت: هماهنگی های اولیه و ثبت نام ناشران بصورت منظم انجام شد و امیدوارم برای سالهای آینده برنامه ریزی بهتری در جهت بازدید علاقه مندان به کتاب از نمایشگاه انجام شود و هدف ما این است که آرزوی نویسنده شدن را محقق کنیم.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا